نوسترول فوتبال: قسمت اول


نوسترول فوتبال: قسمت اول

ترول فوتبال – با عرض سلام خدمت شما خوانندگان گرامی، من نوسترول فوتبال هستم و زین پس هر پنج‌شنبه به پیش‌بینی وقایع آینده فوتبال ایران و سایر نقاط جهان می‌پردازشم. آه… در گوی طلای خویش می‌بینم که دو نفر در ایران چونان ونگر و مورینیو، چه در طول بازی و چه در کنفرانس‌های خبری، پر و پاچه یکدیگر را خواهند گرفت و حتی مساله بحران آب...

نوسترول فوتبال: قسمت اول

ترول فوتبال – با عرض سلام خدمت شما خوانندگان گرامی، من نوسترول فوتبال هستم و زین پس هر پنج‌شنبه به پیش‌بینی وقایع آینده فوتبال ایران و سایر نقاط جهان می‌پردازشم.

نوسترول فوتبال: قسمت اول

آه… در گوی طلای خویش می‌بینم که دو نفر در ایران چونان ونگر و مورینیو، چه در طول بازی و چه در کنفرانس‌های خبری، پر و پاچه یکدیگر را خواهند گرفت و حتی مساله بحران آب در کنگو غربی را دست‌آویز تخریب یکدیگر خواهند کرد.

آه… جوانکی گل‌زن را می‌بینم که آن‌قدر که او پی گل زنی می‌دود، هاچ پی مادرش نمی‌دوید… آه… جوانک با لشکری مای بیبی پوش اصرار می‌ورزد تا سرمربی تازه وارد از او تست بگیرد ولی سرمربی آزمایشگاه خیابان روبرویی را نشان می‌دهد.

آه… توهمات تبانی در بازی یک تیم سرخ‌پوش با تیم زردپوش گسترده‌تر خواهد گشت گویی سرخ‌پوشان از لیگ مالدیو آمده‌اند و تا دیروز تفاوت توپ فوتبال با آبگرمکن دیواری را نمی‌دانستند.

آه…

-آه و درد، آه و مرض، آه و زهرمار. اینقدر آه آه نکن همسایه‌ها می‌شنون زشته.

آه… همسرم است… ای همسر من از ترول فوتبال پول می‌گیرم تا پیش‌بینی بنمایم خب.

-جای پیش‌بینی صد من یه غاز برو چهار تا شعر علیه دولت بگو بریم یخچال نو بخریم.

آه… ای همسر آن چه که آن‌ها می‌گویند شعر نیست… چیز دیگریست

-پیش‌بینی‌های تو هم همان چیز دیگریست!

آه… اصلا ولش کن این زن را…

آه… تا پیش‌بینی بعدی، خدانگهدار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا