تاییدیه دو گوشی هوشمند معرفی نشده نوکیا TA-1017 و TA-1034 فاش شد


تاییدیه دو گوشی هوشمند معرفی نشده نوکیا TA-1017 و TA-1034 فاش شد

چند سالی می‌شود که کمپانی نوکیا از رقابت با شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند عقب افتاده است، حتی تغییرات عمده‌ای که در مدیریت و سهامداران خود ایجاد نمود نیز نتوانست این شرکت فنلاندی را به روزهای اوج خود بازگرداند. چند روز پیش جزئیات تاییدیه دو گوشی معرفی نشده نوکیا به نام های TA-1017 و TA-1034 در پایگاه اطلاعات...

چند سالی می‌شود که کمپانی نوکیا از رقابت با شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند عقب افتاده است، حتی تغییرات عمده‌ای که در مدیریت و سهامداران خود ایجاد نمود نیز نتوانست این شرکت فنلاندی را به روزهای اوج خود بازگرداند. چند روز پیش جزئیات تاییدیه دو گوشی معرفی نشده نوکیا به نام های TA-1017 و TA-1034 در پایگاه اطلاعات مخابرات اندونزی به بیرون درز پیدا کرد.

تبلیغات
سایت خودرو / خرید پاوربانک / آموزش بازاریابی

در اینکه این دو دستگاه همان نوکیا 9 هستند، ابهامات زیادی وجود دارد. قبل از این هم نسخه‌های متفاوتی از این دیوایس در بانک‌های اطلاعاتی مخابرات کشورهای مختلف با شماره مدل‌های مختلف معرفی شده بود. به‌همین علت بسیار محتمل است که این مدل‌های جدید ارائه نشده نیز نوع دیگری از نوکیا 9 در این منطقه خاص و اطراف آن باشند.

یکی از همین نسخه‌های مشکوک به نوکیا 9، TA-1004 بوده که در 10 ژوئن یعنی اوایل همین ماه توسط FCC تایید شده بود. همچنین تاییدیه بلوتوث این گوشی نیز در 9 ژوئن یعنی یک روز قبل از تایید FCC دریافت شده بود. 9 ژوئن برای تاییدیه بلوتوث تنها فهرستی از تاریخ‌ها برای تاییدیه‌ها، مانند تاریخ ارزیابی واجد شرایط بودن در 4 ماه مه، بود.

هنوز هیچ کدام از دو شرکت نوکیا و HMD به‌صورت رسمی ارائه این مدل را تایید نکرده‌اند. اما پیش از این چند شایعه مربوط به گوشی‌های هوشمند این شرکت از جمله نوکیا 9 به گوش می‌رسید.

براساس گمانه‌‌زنی‌ها این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 835 و با دوربین‌های دوگانه عرضه خواهد شد. این گوشی تمامی امکاناتی را که پرچم‌داران بزرگ در اختیار دارند خواهد داشت. این دیوایس با 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. براساس شایعات دیگر باید منتظر سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1.1 برای این هندست باشیم.

تاییدیه دو گوشی هوشمند معرفی نشده نوکیا TA-1017 و TA-1034 فاش شد

زمان عرضه این گوشی هوشمند معلوم نیست ولی اگر به این تاییدیه توجه کنیم، در آینده نزدیک با آن آشنا خواهیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !