ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion


اگر از کاربران سری مک بوک ها  هستید و تمایل دارید که بازی کلش اف کلنز را روی آن نصب و اجرا کنید، این مقاله بهترین راهنما را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله به آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک از طریق برنامه Genymotion جنی موشن می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه شوید. کاربران زیادی تمایل دارند که بازی کلش اف کلنز...

اگر از کاربران سری مک بوک ها هستید و تمایل دارید که بازی کلش اف کلنز را روی آن نصب و اجرا کنید، این مقاله بهترین راهنما را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله به آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک از طریق برنامه Genymotion جنی موشن می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه شوید.

کاربران زیادی تمایل دارند که بازی کلش اف کلنز را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب و اجرا کنند. در سیستم عامل ویندوز می‌توان از شبیه سازهایی همچون بلو استکس برای انجام این کار استفاده کرد.

اگر از کاربران سری مک بوک های اپل هستید هم می‌توانید بازی کلش اف کلنز را بر روی دستگاه نصب و اجرا کنید. برای انجام این کار می‌توان از شبیه ساز های مختلفی استفاده کرد، اما با شبیه ساز جنی موشن یا Genymotion را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion می‌پردازیم.

دانلود پیش نیازها برای نصب کلش اف کلنز روی مک بوک

برای نصب و اجرای کلش اف کلنز روی مک بوک خود که از سیستم عامل مک او اس ایکس (Mac OS X) بهره می‌برد، نیاز دارید که فایل های زیر را دانلود کنید:

با کلیک بر روی این قسمت، شبیه ساز جنی موشن Genymotion را دانلود کنید.

با کلیک بر روی این قسمت ابزار Virtual Box را دانلود کنید.

با کلیک بر روی این قسمت فایل زیپ Genymotion ARM Translation را دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج نکنید.

با کلیک بر روی این قسمت، گوگل پلی را برای اندروید ۴٫۳ دانلود کنید. این فایل را هم از حالت فشرده خارج نکنید.

راهنمای نصب Genymotion و اجرای بازی کلش اف کلنز از طریق آن

برای اینکه شبیه ساز Genymotion (جنی موشن) را بر روی مک بوک خود نصب و از طریق آن بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید، باید مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم را به ترتیب طی نمایید:

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

ابتدا Genymotion و Virtual Box را بر روی مک بوک نصب و اجرا کنید. در برنامه Genymotion بر روی گزینه Add کلیک کنید تا دستور اضافه کردن یک دستگاه اندرویدی جدید صادر شود. در لیست موجود مثل عکس فوق گزینه Samsung Galaxy S4 4.3 را انتخاب کنید و بر روی گزینه Next کلیک نمایید تا مراحل نصب رابط گوشی گلکسی اس ۴ مجهز به اندروید ۴٫۳ در شبیه سازی جنی موشن آغاز شود.

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

در برنامه Virtual Box به بخش Oracle VM VirtualBox Manager مراجعه کنید . به قسمت Settings بروید و گزینه System و سپس Display را انتخاب کنید. حال گزینه Video Memory را بر روی ۱۲۸MB قرار دهید. بر روی گزینه OK و سپس Save کلیک کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند. بار دیگر مانند عکس فوق به برنامه Genymotion بروید و گوشی که به طور مجازی ساخته شده را از لیست انتخاب کید. سپس بر روی گزینه Run selected virtual device کلیک نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+L هم استفاده کنید.

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

حال فایل زیپ Genymotion ARM Translation را با کلیک موس کشیده و در محیط شبیه ساز Genymotion رها کنید. از قابلیت Drag Drop یا “کشیدن و رها کردن” استفاده نمایید. در این شرایط یک پنجره پاپ آپ مشابه با عکس فوق نمایان می‌شود. بر روی گزینه OK کلیک کنید.

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

حال فایل apk ابزار ROM Toolbox Pro را دانلود کنید. سپس به شیوه مشابه و با استفاده از قابلیت Drag Drop یا “کشیدن و رها کردن” این فایل را Genymotion منتقل و نصب کنید. سپس برنامه ROM Toolbox Pro را در جنی موشن اجرا کنید و بر روی گزینه Rebooter کلیک کتید.

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

بعد از اینکه پروسه ریستارت با موفقیت انجام شد، فایل gapps-kk-20130813-signed.zip را هم با استفاده از قابلیت Drag Drop در هوم اسکرین (Homescreen) دستگاه شبیه سازی شده رها کنید. در پنجره پاپ آپ بر روی گزینه OK کلیک کنید. دستگاه را ریستارت کنید. حال می‌توانید گوگل پلی استور (Google Play Store) را در شبیه ساز Genymotion اجرا نمایید. پس وارد آن شوید و بازی Clash of Clans را جستجو و نصب کنید.

ترفند نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

بدین ترتیب پروسه نصب کلش اف کلنز روی مک بوک از طریق شبیه ساز Genymotion به پایان می‌رسد. می‌توانید بازی کلش اف کلنز را اجرا و از انجام آن لذت ببرید.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)