کارتون «بل و سباستین» ممنوع الپخش شد


بل و سباستین یک انیمیشن پنجاه و دو قسمتیِ ساخت ژاپن می‌باشد که در سال‌های 1981 و 1982 تولید گردید. این کارتون از سوی کمپانی ام‌کی بر پایهٔ کتابی با همین نام نوشتهٔ سسیل اوبری (به فرانسوی: Cécile Aubry) تولید و توسط کانال ژاپنی ان‌اچ‌کی پخش شد. بل و سباستین در کشورهایی مانند فرانسه، ژاپن، […]

کارتون «بل و سباستین» ممنوع الپخش شدبل و سباستین یک انیمیشن پنجاه و دو قسمتیِ ساخت ژاپن می‌باشد که در سال‌های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۲ تولید گردید. این کارتون از سوی کمپانی ام‌کی بر پایهٔ کتابی با همین نام نوشتهٔ سسیل اوبری (به فرانسوی: Cécile Aubry) تولید و توسط کانال ژاپنی ان‌اچ‌کی پخش شد. بل و سباستین در کشورهایی مانند فرانسه، ژاپن، ایتالیا، آمریکا و انگلستان و همچنین ایران به روی آنتن رفت.

با این وجود هفته‌نامه «تماشاگران امروز» نوشت: دقت کرده‌اید که در موج بازپخش کارتون‌ها و برنامه‌های مختلف مربوط به کودک، کارتون مشهور بل و سباستین پخش نشده و حتی با راه‌اندازی آزمایشی شبکه کودک، باز هم این کارتون محبوب روی آنتن نمی‌رود؟

آیا این کارتون پس از این همه پخش در برنامه‌های مختلف ممنوع شده است؟

از ما نشنیده بگیرید، ولی چنین شایعه‌ای درست است! می‌گویند دلیلش هم این است که تصمیم‌گیران جدید این شبکه می‌گویند این کارتون باعث ترویج نگهداری سگ می‌شود و درست نیست که شبکه کودک چنین چیزی را در بین کودکان این سرزمین ترویج دهد.

کارتون «بل و سباستین» ممنوع الپخش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا