چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)


چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)

چگونه ثروتمند شویم؟ شاید این سوال کمی کلیشه ای به نظر برسد ولی اینبار در هاو کن یو به شما 9 قدمی که هر کس برای ثروتمند شدن باید  را به شما کاربران معرفی خواهیم کرد. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به فکر ثروتمند شدن نباشد، اما معمولا ما فکر می کنیم برای ثروتمند شدن همیشه باید دارای یک برنامه جامع...

چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)

چگونه ثروتمند شویم؟ شاید این سوال کمی کلیشه ای به نظر برسد ولی اینبار در هاو کن یو به شما ۹ قدمی که هر کس برای ثروتمند شدن باید را به شما کاربران معرفی خواهیم کرد.

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به فکر ثروتمند شدن نباشد، اما معمولا ما فکر می کنیم برای ثروتمند شدن همیشه باید دارای یک برنامه جامع و حرفه ای باشیم اما شاید جالب باشد بدانید که این قدم های برای ثروتمند شدن ریشه در عادت های ساده روزمره دارد. یکی از این موارد ساده یاد گرفتن و مدیریت خرج ها چه در سطح خرج های روزمره و چند ده هزار توامنی و چه در سطح هزینه های ملیاردی یک شرکت است. برای اینکه این عادت ها را در شخصیت خود به وجود بیاورید قدم های زیر را بررسی کنید. اگر شما هم دارای شخصیت و هدفی برای درگیر شدن با پول و ثروت هستید با ما همراه باشید.

1 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
2 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
3 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
4 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)

در تصمیم گیری ها بر داشته های فعلی بیشتر تمرکز کنید

6 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
7 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
8 چگونه ثروتمند شویم؟ (9 قدم مهم برای ثروتمند شدن)
9

این موضوع که خود را مدام زیر ذره بین داشته باشید خیلی خوب و مثمر ثمر است ولی انجام این کار حداقل برای موارد مالی در بازه های زمانی کوتاه مدت شاید خیلی درست و صحیح نباشد. شما شرایط یکسانی در بازه های ۳۰ سا ۴۰ روزه از لحاظ مالی نخواهید داشت وممکن است با مشکلات و اتفاقات مختلفی که هزینه بر هستند دست و پنجه نرم کنید ولی در بلند مدت به عنوان مثال یک سال می توانید نتیجه را صحیح و کامل تر بررسی کنید و خود را ارزیابی کنید.

var addthis_config = ; var addthis_share = {}; var addthis_product = "wpp-5.3.4"; var wp_product_version = "wpp-5.3.4"; var wp_blog_version = "4.6.1"; var addthis_plugin_info = ,"page_info":}; if (typeof(addthis_config) == "undefined") { var addthis_config = ; } if (typeof(addthis_share) == "undefined") { var addthis_share = {}; } if (typeof(addthis_layers) == "undefined") { var addthis_layers = {}; } (function() { var at_interval = setInterval(function () { if(window.addthis) { clearInterval(at_interval); addthis.layers(addthis_layers); } },1000) }());
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
15

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش