ایسوس کارت صوتیXonar U7 MKII را معرفی کرد


موبنا – ایسوس همواره با درنظرگرفتن نیاز های کاربران، راهکارهایی متنوع در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این بار ایسوس کارت صدایی با رابط USB به نامXonar U7 MKII معرفی کرده که کیفیت صدا را در همه دستگاه ها برای شما مهیا می کند. ابعاد کوچک، صدایی دیدنی! Xonar U7 MKII ایسوس با استفاده از رابط...

موبنا – ایسوس همواره با درنظرگرفتن نیاز های کاربران، راهکارهایی متنوع در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این بار ایسوس کارت صدایی با رابط USB به نامXonar U7 MKII معرفی کرده که کیفیت صدا را در همه دستگاه ها برای شما مهیا می کند.

ایسوس کارت صوتیXonar U7 MKII  را معرفی کرد
ابعاد کوچک، صدایی دیدنی!

Xonar U7 MKII ایسوس با استفاده از رابط USB، سازوکار و عملکردی مشابه نمونی قبلی یعنی Xonar U7 را دارا است که می تواند صدای ۷.۱ کاناله واقعی و با کیفیت ۱۹۲kHz/24 بیت HD را تولید نماید. مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) Cirrus Logic CS4398 و فناوری انحصاری Hyper Grounding ایسوس می تواند نرخ سیگنال به نویز (SNR) 114 دسیبل داشته باشد که منجر به بهترین تجربه شنیدن صوت را در برخواهد داشت. ابعاد کوچک Xonar U7 MKII برای میزکار کوچک یا حمل نقل و استفاده در لپتاپ ها بسیار مناسب است.

افزایش کیفیت بازی و محتوای چندرسانه ای

Xonar U7 MKII ایسوس برای بازی و تولید محتوای چندرسانه ای بسیار کارامد است. ورودی/خروجی های اختصاصی برای جک هدفن و میکروفن به کاربر اجازه می دهد تا بدون وقفه به بازی بپردازد. کنترلر گردان صدای روی Xonar U7 MKII عملکردی دوجانبه دارد و می توان بلندی صدای هدست و بلندگوها را با فشردن و کلیک روی آن به سادگی تنظیم کرده و صدای خروجی را سوئیچ کرد.

ایسوس کارت صوتیXonar U7 MKII  را معرفی کرد
کنترل همه جانبه صدا

Xonar U7 MKII ایسوس با نرم افزارSonic Studio عرضه می شود که این نرم افزار امکان شخصی سازی همه جانبه بر روی اکولیزر و باند های مختلف صدا را فراهم می کند. برخلاف نرم افزارهای صوتی رایج و تنظیمات گیج کننده، Sonic Studio پروفایل های بهینه و جند منظوره متنوعی را به صورت پیش فرض در خود جای داده است. این کارت صوتی، مانند دیگر کارت صوتی های گیمینگ ایسوس از فناوری انحصاری Sonic Radar Pro ایسوس بهره می برد که به کاربر امکان تشخیص جهت صدا را در بازی های اول شخص و شوتینگ مهیا می کند.

ایسوس کارت صوتیXonar U7 MKII  را معرفی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن