چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت8 معرفی می گردد


چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت8 معرفی می گردد: اخیرا شایعه های زیادی در مورد گلکسی نوت8 شنیده شده است . اما تقریبا همه ی ما از تجربه تلخ سامسونگ در نوت آگاهی داریم و کاربران زیادی منتظر هستند تا محصول جدید سامسونگ رونمایی شود. به نظر می رسد که گلکسی نوت 8 از بهترین و نوشته چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت8 معرفی می گردد اولین بار...

چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت8 معرفی می گردد

چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت۸ معرفی می گردد: اخیرا شایعه های زیادی در مورد گلکسی نوت۸ شنیده شده است . اما تقریبا همه ی ما از تجربه تلخ سامسونگ در نوت آگاهی داریم و کاربران زیادی منتظر هستند تا محصول جدید سامسونگ رونمایی شود. به نظر می رسد که گلکسی نوت ۸ از بهترین و جذاب ترین گوشی های سامسونگ باشد.

مطابق خبرهای گذشته احتمالا در ماه آگوست پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ معرفی می شود . اما طبق خبرهای که جدیدا به گوش می رسد احتمالا این گوشی در ۲۶آگوست (۴شهریور) در نیویورک معرفی می شود.

با توجه به تاریخی که اعلام شده گلکسی نوت۸ از آیفون۸ زودتر عرضه می گردد و همین امر یک نکته مثبت به شمار خواهد رفت زیرا سبب می شود کاربران زودتر از آیفون این گوشی را در اختیار داشته باشند و بسیاری برای منتظر ماندن آیفون ، گوشی سامسونگ را خریداری نمایند.

البته گزارش ها نشان می دهند که صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ ، ۶.۳اینچ باشد و مجهز به دوربین دوگانه ، دستیار هوشمند بیکسبی و قلم S-pen می باشد . مانند گلکسی اس۸ و اس۸پلاس حسگر اثرانگشت این گوشی در قاب پشتی می باشد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!