مهرو کمرانی: بانوان از لحاظ روانی و جسمانی آمادگی مطلوبی دارند


مهرو کمرانی: بانوان از لحاظ روانی و جسمانی آمادگی مطلوبی دارند

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ تیم‌ملی دختران کشورمان با حضور 6 تکواندوکار خود (ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده) دومین جلسه تمرینی‌شان را در سالن «ﭘﻲ ﻳﻮﻧﮓ ﻭﻭﻥ ﻭاﻥ» تکواندو وان و زیر نظر مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) پیگیری کردند. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ تیم‌ملی دختران کشورمان با حضور ۶ تکواندوکار خود (ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده) دومین جلسه تمرینی‌شان را در سالن «ﭘﻲ ﻳﻮﻧﮓ ﻭﻭﻥ ﻭاﻥ» تکواندو وان و زیر نظر مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) پیگیری کردند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در خصوص برگزاری دومین جلسه تمرینی بانوان اعلام کرد: تمرینات در موجو به مدت یک ساعت و به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌ها باقی نمانده است تلاش می‌کنیم بچه‌ها آمادگی خود را حفظ نمایند روزانه یک جلسه تمرین فنی داریم اما برای بچه‌های دیگر که تا روز مبارزاتشان زمان بیشتری دارند تمرینات هوازی را نیز در نظر گرفته‌ایم.

کمرانی خاطر نشان کرد: بچه‌ها از لحاظ روانی و جسمانی آمادگی مطلوبی دارند و امیدوارم به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند. خدا را شکر تکواندوکاران تا این لحظه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از روز شنبه (۳ تیرماه) آغاز و تا روز جمعه (۹ تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو ادامه خواهد داشت.

برپایی نخستین تمرین تیم‌ملی تکواندو بانوان در موجو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن