مظلومی و مرفاوی به فکری تحمیل شده‌اند ؟!


بازیکن اسبق استقلال ادعای عجیبی را درباره کادر فنی این تیم مطرح کرده است. نوشته مظلومی و مرفاوی به فکری تحمیل شده‌اند ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مظلومی و مرفاوی به فکری تحمیل شده‌اند ؟!

کاظم محمودی: احساس می‌کنم به فکری گفته‌اند از پیشکسوتانی مثل مظلومی و مرفاوی استفاده کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰
مظلومی و مرفاوی به فکری تحمیل شده‌اند ؟!

بازیکن اسبق استقلال ادعای عجیبی را درباره کادر فنی این تیم مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شلوغی نیمکت استقلال و حضور دو سرمربی سابق استقلال روی نیمکت این تیم در کنار فکری باعث شده تا این بحث مطرح شود که فکری حرف اول و آخر را درباره مسائل فنی نمی‌زند و ممکن است مظلومی و مرفاوی هم در کار او دخالت کنند. این ادعا اگر چه توسط کادر فنی استقلال رد شده اما هستند کسانی که به چنین نظریه‌ای اعتقاد دارند. نمونه‌اش کاظم محمودی بازیکن اسبق استقلال که گفته است:

مظلومی که الان سرپرست استقلال بوده و برای من قابل احترام است، نمی‌تواند مثل آن زمان که سرمربی بود کارهای آن زمان را انجام بدهد، اما این اتفاق یعنی سابقه حضور مظلومی در امور فنی باعث می‌شود حالا هم در کار فکری دخالت کند و این موضوع درنهایت ذهنیت تاکتیکی سرمربی را به‌هم ریخته و او را دچار دوگانگی می‌کند.فکری به‌خاطر اینکه مرفاوی و مظلومی از لحاظ سن‌وسال و کسوت از او بزرگ‌تر هستند ملاحظه‌شان را می‌کند، در حالی که نباید این‌طور باشد و به‌نظر من همه دستیاران باید در اختیار سرمربی بوده و از ایشان تبعیت کنند تا تفکرات ایشان را به‌نحو احسن اجرا کنند.

کاظم محمودی در ادامه صحبتهایش ادعای عجیبی را مطرح کرده و گفته است:

احساس می‌کنم به فکری گفته‌اند از پیشکسوتانی مثل مظلومی و مرفاوی استفاده کند، چون اینها به‌خاطر مقبولیتی که در بین هواداران دارند، می‌توانند به نفع مدیران بالادستی حواشی را جمع کنند و وقتی تیم نتایج ضعیفی بگیرد و نتواند موفق عمل کند هواداران و پیشکسوتان به‌خاطر حضور این نفرات بیشتر صبوری کنند. بنابراین به‌نظر من مدیریت با این کار خواسته فشار را از روی دوش خودش بردارد و این فشار را روی دوش پیشکسوتانی مثل مظلومی و مرفاوی و حتی خود فکری بیندازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403