شاید خوب نتیجه نگرفتیم ولی خوب بازی می‌کنیم…


بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شاید به لحاظ نتیجه‌گیری تا اینجا خوب کار نکرده باشیم، اما از نظر فوتبالی در بازی‌های اخیر خوب بوده‌ایم. نوشته شاید خوب نتیجه نگرفتیم ولی خوب بازی می‌کنیم… اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شاید خوب نتیجه نگرفتیم ولی خوب بازی می‌کنیم…

میثم نقی‌زاده : هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱
شاید خوب نتیجه نگرفتیم ولی خوب بازی می‌کنیم…

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شاید به لحاظ نتیجه‌گیری تا اینجا خوب کار نکرده باشیم، اما از نظر فوتبالی در بازی‌های اخیر خوب بوده‌ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم نقی‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال مس رفسنجان، اظهار داشت:

شاید به لحاظ نتیجه‌گیری تا اینجا خوب کار نکرده باشیم، اما از نظر فوتبالی در بازی‌های اخیر خوب بوده‌ایم. باشگاه ما با بهترین امکانات و بدون حاشیه مشغول فعالیت است.

وی افزود:

هدف اصلی ما بقا و ماندن در لیگ برتر است. پس از اینکه خیال‌مان از این بابت راحت شود به دنبال کسب یک رتبه خوب در جدول می‌رویم. تازه سه، چهار هفته از لیگ برتر گذشته و هنوز برای قضاوت تیم‌ها زود است. اختلاف امتیازات تیم‌ها با یکدیگر زیاد نیست و قطعا جدول در هفته‌های آینده تغییراتی در جایگاه تیم‌ها خواهد داشت.

میثم نقی‌زاده بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شکست تیمش مقابل تراکتور و بازی بعدی با سایپا، خاطرنشان کرد:

مقابل تراکتور حق‌مان باخت نبود و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم، اما به هر حال تراکتور تیم پُرمهره‌ای است که یکی از مدعیان قهرمانی است و متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیریم. از حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی با سایپا باشد، چون این تیم امسال خوب کار کرده و قطعا کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا