308 بیمار مشکوک به کرونا در تالش به پزشک معرفی شدند


308 بیمار مشکوک به کرونا در تالش به پزشک معرفی شدند

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش با اشاره به غربالگری 49 هزار و 459 نفر در قالب 13 هزار و 594 خانوار در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، از شناسایی 308 بیمار مشکوک به کرونا و معرفی آنها به پزشک خبر داد.

بختیار حیدرنیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرد و گفت: بیماران مشکوک به کرونا از اول آذرماه تاکنون شناسایی شده اند و در این مدت با تشدید نظارت ها بر اصناف، بازرسان شبکه بهداشت و درمان تالش با همکاری اصناف و اداره اماکن عمومی، هزار و ۳۹۹ بار از اصناف بازدید و به ۲۲۲ واحد صنفی متخلف بهداشتی اخطار صادر و ۷۸ واحد را پلمب کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش ادامه داد: طرح غربالگری کرونا با تلاش عوامل اجرایی آن در سطح شهرستان با جدیت و قدرت اجرا می شود و ماموران به در خانه ها در روستاها و شهرها مراجعه می کنند و مردم نیز همکاری کنند.

وی افزود: متاسفانه تالش همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و تا عادی شدن اوضاع و تبدیل به حالت نارنجی، باید به اجرای پروتکل های بهداشتی با جدیت نظارت شود و محدودیت های کرونایی نیز ادامه یابد.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین روش مقابله با این بیماری اعلام شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط