اوقاف 53 هزار بسته اقلام بهداشتی در زنجان توزیع کرد


اوقاف 53 هزار بسته اقلام بهداشتی در زنجان توزیع کرد

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 53 هزار و 970 بسته اقلام بهداشتی در این استان توزیع شده است.

حجت الاسلام مختار کرمی روز شنبه در جمع حبرنگاران افزود: این بسته ها شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دست کش بود که ارزش ریالی آنها در مجموع ۸۴۷ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته های اقلام بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کلیه هیأت های امنای اماکن مقدسه اعم از مساجد، امامزاده ها، حسینیه ها به عنوان هسته همیاران مبارزه با کرونا تعیین شده اند، اظهار داشت: اعضای این هسته ها با هماهنگی ائمه جماعات در شبکه های اجتماعی نسبت به هشدارهای لازم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام دارند.

کرمی از وجود یک‌هزار و ۴۰۰ مسجد در استان زنجان خبر داد و افزود: از زمان اجرای طرح تعطیلی‌های کرونایی مساجد فقط برای گفتن اذان باز هستند.

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از محل عواید موقوفات تعداد ۱۰۰ بسته معشیتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان در شهرستان ابهر توزیع شده است، گفت: طی این مدت در شهرستان خدابنده نیز تعداد ۱۶۱ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا