هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی است 


هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی است 

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم، اهداف و آرمان‌های دینی و انقلابی است و باید از این فرصت ارزشمند به شکل موثر استفاده کرد.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در آئین رونمایی از پوستر جهادگران هنرمند سلامت استان مرکزی، افزود: هنرمندان باید از توانمندی خود خود در راستای معرفی سیره شهدا، آرمان‌های امام راحل و مقام‌معظم رهبری بیشتر بهره ببرند.

وی ادامه داد: آحاد جامعه نسبت به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئول هستند و هنرمندان وظیفه دارند با خلق آثار فاخر در حفظ و اشاعه این آرمان‌های ارزشمند بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی با زبان هنر، نیاز امروز کشور در مقابله با مواجهه فرهنگی سنگین دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده با تمام وجود در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند و جان خود را در این مسیر مقدس تقدیم کردند، بنابراین ظرفیت هنری کشور و استان مرکزی باید برای معرفی سیره این شهیدان والامقام به نسل جوان وارد میدان شود.

وی اضافه کرد: هنر موتور محرک فرهنگ هر جامعه‌ محسوب می‌شود و استفاده هدفمند و اصولی از این فرصت ارزشمند، فرهنگ غنی اقدامات فرهنگی ماندگار را به دنبال دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز گفت: انجمن هنرمندان جهادگر بسیجی مدافعان سلامت این استان با هدف پشتیبانی و حمایت از کادر درمان تشکیل شد.

حجت‌الاسلام« عباس دانشی» افزود: هنرمندان انجمن‌های مختلف هنری از قبیل تجسمی، نمایش، موسیقی، مد و لباس، عکاسان و خوشنویسان در انجمن هنرمندان مدافع سلامت عضو هستند و با حضور در مراکز درمانی برای تقویت روحیه کادر درمان و بیماران کرونایی برنامه اجرا می‌کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان در قلب ایران واقع شده و یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد