معاون استاندار مرکزی: منع تردد شبانه در اراک و ساوه برقرار است


معاون استاندار مرکزی: منع تردد شبانه در اراک و ساوه برقرار است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مطابق شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا اجرای برنامه منع تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار بامداد در شهرستان های اراک و ساوه برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.

«بهروز اکرمی» روز شنبه در حاشیه نشست استانداران کشور، افزود: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی کرونا شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر که در فهرست مناطق با وضعیت نارنجی کووید ۱۹ هستند مشمول منع تردد شبانه کرونا می‌شوند و اراک و ساوه در استان مرکزی شرایط تبعیت از این مصوبه را دارند.

وی اظهار داشت: اعمال محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های استان نیزبنا به تشخیص و اختیار فرمانداران به مقام عالی دولت در هر شهرستان تفویض شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم و اصناف این استان در اجرای محدودیت‌های کرونایی آذرماه همراهی خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

اکرمی افزود: اصناف گروه‌های ۲، ۳ و چهار این استان در بحث تعطیلی ۲ هفته اخیر، تاکنون همکاری مناسبی داشته‌اند و گروه‌های شغلی دسته یک در شهرهای استان مرکزی به‌ویژه کلانشهر اراک از گستردگی زیادی برخوردار است که این امر خود موجب برخی ترددها شده است.

وی ادامه داد: انتظار است مردم دست به دست همدیگر دهند و برای کنترل این بیماری، تنها در شرایط ضروری از منازل خارج شوندچرا که ویروس کرونا در کمین همه افراد و سنین مختلف است و امید می‌رود که مردم این بیماری را جدی‌تر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: محدودیت‌های کرونایی شاید مشکلاتی را برای جامعه و مردم ایجاد کند اما بنیان اجرای آن برای حفظ جان و سلامت مردم است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان، اول اسفندماه پارسال در اراک به ثبت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام