بیماران کرونایی بستری استان همدان به 607 نفر کاهش یافت


بیماران کرونایی بستری استان همدان به 607  نفر کاهش یافت

همدان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد بیماران بستری با تشخیص بالینی و مشکوک به کووید 19در کل بیمارستان‌های این استان به 607 نفر کاهش یافته است. 

منوچهر کرمی روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: طبق آخرین گزارش تعداد موارد ابتلا قطعی از ابتدا تاکنون در بخش بستری به ۹ هزار و ۳۳۵ و در بخش سرپایی به ۱۵ هزار و ۵۹۸ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد مثبت کرونا در بخش بستری ۴۸ مورد و در بخش سرپایی ۱۶۲ بیمار بوده است.

وی ادامه داد: هدف دانشگاه علوم پزشکی این است که بیماران را به جای بیمارستان در بخش سرپایی شناسایی کنیم بنابراین هر چه جلوتر می رویم شناسایی موارد با تست در بخش سرپایی رو به افزایش بوده تا از بستری افراد در بیمارستان ها و شمار بیماران بدحال جلوگیری شود.

کرمی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به یک هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

وی افزود: یکی از بزرگترین کارها که با تاکید ستاد ملی باید در اولویت ستاد استانی و دبیرخانه قرار بگیرد این است که همزمان در فرصت وضعیت نارنجی، روند خدمات غیرحضوری و اقدامات دستگاه های مربوطه را پایش کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین دریافت گزارشی در مورد ایجاد سیستم های نوبت دهی در همه دستگاه ها و مراکز ارایه خدمات بخش خصوتی و دولتی در دستور کار باشد.

کرمی از حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان ها خواست تا پویش خرید آنلاین و خدمات غیرحضوری را مورد توجه قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !