استاندار : روزانه 2 هزار و 500 مورد تست کرونا در البرز انجام می شود


استاندار : روزانه  2 هزار و 500 مورد تست کرونا در البرز انجام می شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به فراهم شدن امکانات برای پیشگیری و شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در استان گفت: روزانه 2 هزار و 500 مورد تست ویروس کرونا در البرز انجام می شود.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۱۰ هزار کیت تست فوری در اختیار استان البرز قرار گرفته که در صورت نیاز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: جای خرسندی دارد که محدودیت های اعمالی ۲ هفته ای با همکاری مردم به ویژه اصناف استان البرز نتیجه بخش بوده ضمن آنکه تا حدود زیادی از مراجعان، بستری ها و تلفات ناشی از شیوع کرونا کاسته شده است.

شهبازی بیان داشت: بر این اساس از همراهی اقشار مختلف مردم به ویژه اصناف استان و همچنین تمام نیروهای نظامی و انتظامی، امدادی، مسوولان مربوطه و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان استان قدردانی می شود.

استاندار البرز افزود: اکنون پنج شهرستان البرز از وضعیت قرمز خارج شده و وارد وضعیت نارنجی شد و شهرستان طالقان نیز در وضعیت سفید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: گروه های شغلی یک و ۲ در شهرستان های نارنجی هر روز تا ساعت ۲۰ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ولی محدویت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد همچنان برقرار است.

شهبازی با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در البرز تحت کنترل است، افزود: امید است به همین منوال و با جلوداری مردم، بتوانیم به سمت شرایط سفید حرکت کنیم، چراکه اگر این همراهی تداوم نداشته باشد، دوباره به وضعیت قرمز باز می گردیم.

وی عنوان کرد: البرز برخلاف اینکه همواره الگویی شبیه به تهران داشت امروز بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا، سیر بسیار خوبی نسبت به پایتخت داشت که این امر با توجه به تبادل جمعیتی فراوان بین این ۲ استان، قابل تامل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا