اجرای طرح شهید سلیمانی تنها راه نجات از شیوع ویروس کرونا است


اجرای طرح شهید سلیمانی تنها راه نجات از شیوع ویروس کرونا است

کرمان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تنها راه نجات از بحران شیوع ویروس کرونا اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی است گفت: برای استمرار شاخص‌های بهبود شرایط باید به گونه‌ای موارد پیشگیرانه را آموزش دهیم ‌که تمام مردم این طرح را بشناسند و آن را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا رشیدی‌نژاد روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان‌کرمان افزود: ضعف رسانه‌ای برخی رسانه‌ها در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید جبران شود.

وی اظهار داشت: سه شهرستان استان کرمان از جمله شهربابک، راور و نرماشیر هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند اما موارد بستری در این شهرها کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: اعمال محدودیت ها به طور قطع موجب قطع زنجیره می شود و روند شیوع کرونا در این استان اکنون روند نزولی پیدا کرده است.

وی با اشاره به رهگیری افراد قرنطینه شده تصریح کرد: افرادی که از قرنطینه خارج شده پس از شناسایی جریمه می‌شوند و آزمایشات بر اساس کارت ملی افراد در سامانه علوم پزشکی ثبت می شود.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح ۳۰ درصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه باید برسد که ۲۲۹ نفر بستری روزانه در هفته استان کرمان طی یک ماه باید به ۱۶۸ نفر برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد