پلیس خراسان جنوبی با رانندگان خودرو پلاک مخدوش برخورد می‌کند


پلیس خراسان جنوبی با رانندگان خودرو پلاک مخدوش برخورد می‌کند

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلفی خبر داد که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروهای خود می‌کنند.

سرهنگ علیرضا عباسی روز شنبه اعلام کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از کرونا، بعضا شاهد این بودیم که برخی رانندگان، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز می‌کنند که این اقدام براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

وی تصریح کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های قانونی، مالکان خودروهایی که با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند را شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی از همکاری و همراهی مردم خوب و فهیم استان در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی قدردانی کرد و افزود: شهروندان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری در هر شهر مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از صبح شنبه اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و همچنان براساس رنگ‌بندی شهرها ادامه دارد.

براساس یکی از محدودیت‌های این طرح برای شهرهای قرمز و نارنجی خروج خودروها با پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است.

همچنین در شهرستان‌های قرمز و نارنجی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح تردد خودروها در داخل شهر ممنوع است به جز کسانی که شرایط خاص دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!