بورس آذربایجان‌غربی روی خط سبز قرار گرفت


بورس آذربایجان‌غربی روی خط سبز قرار گرفت

ارومیه- ایرنا- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از 163 میلیون و 151 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی طی هفته گذشته در استان گفت: ارزش معاملات بورسی طی این مدت به بیش از ‌هزار و 492 میلیارد ریال رسید.

وحید جوادی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل از آن با ۱۰۳ هزار و ۷۳۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش هزار و ۵۱۴ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۲۲ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کرد افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "مشاوران سهام" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی از سهم ۶۹ درصدی خرید در هفته گذشته در این استان خبر داد و بیان کرد: طی این مدت، شرکت پالایش نفت اصفهان با هشت درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق