روستائیان هشترود قبل از بارش برف مواد غذایی تهیه کنند


روستائیان هشترود قبل از بارش برف مواد غذایی تهیه کنند

تبریز - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود به روستائیان این شهرستان توصیه کرد قبل از شروع بارش برف به تهیه نان و سایر مواد غذایی اقدام کنند.

علی ابوالحسنی روز شنبه به ایرنا گفت : تمامی دهیاران و اهالی محترم روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی توجه داشته باشند که بنا به گزارشات هواشناسی بارش های برف زمستان امسال همچون سال گذشته خیلی سنگین خواهد بود.

وی افزود: با توجه به گستردگی و کوهستانی بودن راه های روستایی و محدود بودن امکانات و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود، بازگشایی و برف روبی تمامی راه های ارتباطی زمان بر خواهد بود.

ابوالحسنی اضافه کرد: ا بر این اساس ز تمامی اهالی محترم روستاهای شهرستان هشترود، بخصوص روستاهای مناطق کوهستانی تقاضا داریم قبل از شروع برف و کولاک و مسدود شدن راه ها نسبت به تهیه نان و سایر موادغذایی خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر تمامی راه های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد

وی گفت: طی روزهای گذشته شاهد بارش سنگین برف در شهرستان هشترود به ویژه در محور آتش بیگ و منطقه سهند آباد بودیم که باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در این محورها شد.

شهرستان ۵۷ هزار نفری هشترود در ۱۲۸ کیلومتری جنوب تبریز و در جبهه جنوبی ارتفاعات سه هزار و ۸۰۰ متری سهند واقع شده و زمستان های سخت و طولانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه