سرمربی پرسپولیسی: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست


سرمربی پرسپولیسی: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست و باید به این سریال‌ها که هفته‌ها ادامه دارد پایان بدهند. نوشته سرمربی پرسپولیسی: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی پرسپولیسی: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست

رحمان رضایی: این سریال‌های تکراری را تمام کنید ؛ بازی ذوب‌آهن - شهرخودرو را به روز دیگری موکول کنید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹
سرمربی پرسپولیسی: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کاسه صبر ما لبریز شده، این شرایط قابل تحمل نیست و باید به این سریال‌ها که هفته‌ها ادامه دارد پایان بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی در خصوص اینکه وضعیت کرونایی‌های تیم ذوب آهن چگونه است اظهار داشت:

الان وضعیت تیم ما زیاد جالب نیست. ایفمارک و سازمان لیگ قانونی گذاشته‌اند که یازده به علاوه پنج بازیکن اگر مشکلی نداشته باشند می‌توان بازی را برگزار کرد. باید روی این قانون اصلاحی صورت بگیرد.

رحمان رضایی ادامه داد:

اگر ۵۰ درصد تیمی مبتلا به کرونا بشوند چه اتفاقی می‌افتد؟ تیم ما از ۵۰ درصد گذشته، ۶ بازیکن ثابت ما مبتلا هستند و باید روی برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه فکر کنند. از لحاظ سلامتی بازیکنان ما، بازیکنان حریف، داوران، افرادی که مشغول کار در ورزشگاه هستند و کل مجموعه هر دو باشگاه عواقب بدی خواهد داشت. کار سختی است که همه این افراد را از بیماری مصون نگه داریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مبتلایان این تیم در قرنطینه هستند، گفت:

بله آنها در منزل و قرنطینه هستند. به تمرین نمی‌آیند. حدود پنج شش بازیکن دیگر هم مشکوک هستند. برای اینکه با آنها هم‌اتاق بودند و رفت و آمد داشتند. مجبور شدیم امروز از این پنج شش بازیکن هم تست مجدد بگیریم تا به بقیه آسیب نرسد. شرایط هم از نظر شهر اصفهان هم تیم ما، زیاد جالب نیست. خواهشم این است که بازی را به روز دیگری موکول کنند تا وضعیت بهتر شود. چند روز هم این بازی به تعویق بیفتد ضرری ندارد و فکر نمی‌ کنم اتفاقی بیفتد.

رحمان رضایی در مورد اینکه آیا با سازمان لیگ در این مورد صحبت شده عنوان کرد:

هم صحبت کردیم هم نامه زدیم و هم ارتباط تلفنی داشتیم، اما باید یک جلسه فورس‌ماژور با حضور نماینده سازمان لیگ، ذوب آهن و شهر خودرو برگزار شود. سریعاً تصمیمی بگیرند که به نفع بازیکنان، تیم‌ها و داوران باشد. کل کشور دو هفته قرنطینه بوده، بازار،‌ بانکها، کسبه در قرنطینه بودند. اینکه بازی را برگزار کنیم و این مسئله را نادیده بگیریم زیاد منطقی نیست.

وی در خصوص اینکه آیا بازی پرسپولیس و ذوب آهن هم لغو می‌شود اظهار داشت:

نمی‌دانم با توجه به شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید منتظر تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون باشیم.

رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا دو هفته بازی نکردن برای او مطلوب است، گفت:

ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که این بازی‌ها برگزار نشود. مردم کماکان درگیری این بیماری هستند. شما حساب کنید از هر ده نفر چند نفر گرفتار شده‌اند. شرایط هنوز جالب نیست. به خاطر تیمم نمی‌گویم، به خاطر همه می‌گویم، بازیکن، خانواده، زن و بچه و فامیل دارد.

وی افزود:

برای بازی با نفت آبادان متأسفانه قبل و بعد از بازی تعداد از هواداران دوست‌داشتنی صنعت نفت پروتکل‌اهی بهداشتی را زیاد مراعات نکردند. زدن ماسک واجب است، اما دیدیم که حدود ۵۰، ۶۰ نفر بدون ماسک بودند و بازیکنان ما از میان آنها رد شدند.

رحمان رضایی گفت:

سه چهار روز بعد تعدادی از بازیکنان ما و حتی از کادرفنی ما مبتلا شدند. در آنجا نباید اجازه می‌دادند که به بازیکنان نزدیک شوند. ما یک‌سال درگیر این بیماری بودیم و با آن دست و پنجه نرم کردیم و به نحوی سلامت عمومی جامعه را حفظ کردیم. جالب نبود که با این همه مواظبت، بعد از یک بازی چنین اتفاقی بیفتد و بازیکنان ما درگیر شوند. نیروی انتظامی می‌تواند گارانتی برای سلامت جامعه باشد. باید آنجا سختگیری می‌ کردند که چنین مشکلی پیش نیاید.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که مدتی قبل گفته بود عده‌ای مسابقات را به مسیر دیگری منحرف می‌کنند و آیا هنوز هم سر حرف خودش هست، عنوان کرد:

همه طرفداران دوست دارند فوتبال سالم باشد و نتیجه در زمین مشخص شود. ما در چهار هفته و چهار بازی با چهار تیم مختلف یک‌جور آسیب دیدیم که شدید بود. انگار یک‌نفر اراده کرده بود صدای این چهار داور یکی بود و ما به نحوی آسیب دیدیم. چرا یک‌بار اشتباه به نفع ما اتفاق نمی‌افتد. چطور ممکن است یک تیم در چهار بازی مختلف یک‌جور آسیب ببیند.

وی ادامه داد:

از کمیته داوران، فدراسیون و سازمان لیگ خواهش کردیم این قضیه خیلی لوث شده، حداقل ۵۰۰ هزار نفر از کارخانه ذوب‌آهن درگیر این تیم هستند. کارگران و بازنشسته‌ها باید رسیدگی کنند و جلسه‌ای برگزار کنند تا ترتیب اثر داده شود. کاسه صبر ما لبریز شده است. این شرایط قابل تحمل نیست و باید به این سریالها که هفته‌ها ادامه دارد پایان بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج