طرح حاج قاسم سلیمانی در دزفول رونمایی شد


طرح حاج قاسم سلیمانی در دزفول رونمایی شد

دزفول- ایرنا- طرح پایش خانه به خانه حاج قاسم سلیمانی روز شنبه با حضور مسوولان محلی در دزفول رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در آیین رونمایی از این طرح در مرکز خدمات جامع سلامت حاج محمدرضا رفیعیان گفت: این طرح مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفان در راستای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده محور اجرا می‌شود.
علی فرهمندپور افزود: در این طرح هر خانه یک پایگاه سلامت خواهد بود و با مشارکت فرمانداری، هلال احمر، شهرداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است و با خبرهای خوبی که داریم در آستانه یک تحول و موفقیت هستیم.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: اگر حاج قاسم سلیمانی زنده بود اکنون در بین مردم بود، اینک نیز این طرح اجرا می‌شود تا خاکریز نهایی با نقش حاج قاسم حک شود.
وی با اشاره به انجام مراحل کنترل این بیماری افزود: مرحله نهایی بیماریابی نیز با این طرح انجام می‌شود که براساس آن به سمت کلونی‌ها حرکت می‌کنیم و افراد کرونایی را از جمع خارج و قرنطینه می‌کنیم.
فرهمندپور با بیان اینکه امکانات لازم در اختیار این طرح قرار می گیرد، اظهارداشت: هرچه دقت ما بیشتر باشد درصد موفقیت نیز بیشتر می‌شود.

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول نیز در این آیین گفت: سه تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در این طرح تعریف شده که تیم حمایتی توسط سازمان بسیج، تیم نظارتی شامل بازرسان بهداشت حرفه‌ای و محیط و تیم مراقبتی شامل بهورزان، مراقبین سلامت و نیروهای داوطلب از هلال احمر، سفیران سلامت و رابطان سلامت محله می‌باشند.

شهرستان دزفول در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس