مجوز شورای ترافیک برای احداث گذر سرتل- نیروگاه اتمی در بوشهر صادر شد


مجوز شورای ترافیک برای احداث گذر سرتل- نیروگاه اتمی در بوشهر صادر شد

بوشهر-ایرنا- شهردار بوشهر گفت: احداث گذر سرتل – نیروگاه اتمی به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان محله‌‏های جنوبی این شهر مجوز شورای ترافیک را دریافت کرد.

حسین صالحیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بزودی مجوز نهایی آن در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیز صادر و پیش بینی می‎شود در مدت ۴۵ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی بیان کرد: این پروژه از دیرباز از مطالبات شهروندان مناطق جنوبی شهر بوشهر به شمار می‎رود که اجرای آن کمک خوبی به رونق این مناطق محسوب می‏‌شود.

اواخر تابستان امسال نیز با اعلام استاندار بوشهر ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای احداث این گذر اختصاص یافت.

صالحیان ادامه داد: همچنین آسفالت کوچه‌‏های خاکی شهر بوشهر نیز در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که پیش بینی شده تا پایان امسال ۳۵ تا ۴۰ کوچه آسفالت شود.

وی افزود: در برنامه شهرداری بوشهر اکنون اجرا طرح‏‌های نیمه تمام از جمله تقاطع سردار سلیمانی در اولویت اجرا قرار دارد.

صالحیان یادآور شد: برای اجرا این پروژه با توافق صورت گرفته با پیمانکار و پرداخت بدهی‏‌ها روند اجرا آن شتاب گرفته است.

وی افزود: برای احداث این پروژه که در مقطعی تنها یک فرد آن هم برای نگهبانی از تاسیسات فعالیت می‎کرد بزودی با افزایش ظرفیت نیروها روند اجرا آن شتابان‌تر می‎شود.

صالحیان ادامه داد: شهرداری بوشهر در زمان حاضر هشت پروژه مهم عمران شهری در دست اجرا دارد که براساس برنامه‎زمان بندی روند احداث آن دنبال خواهد شد.

وی اظهار کرد: بودجه شهرداری بوشهر در سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۶۰ درصد در حوزه جاری و مابقی در حوزه عمرانی هزینه می‎شود.

شهردار بوشهر یادآور شد: با توجه که بودجه امسال شهرداری بوشهر از سال گذشته بسته شده شهرداری باید براساس برنامه تدوینی عمل کند زیرا ظرفیت لازم برای تغییر برنامه‎ها وجود ندارد و با این شرایط باید پروژه‌‏های نیمه تمام را در دستور کار قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟