آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر آغاز شد


آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان چهار هزارو 500 نوآموزان پیش دبستانی در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، محمود قاسمی روز شنبه در این ارتباط افزود: در این برهه حساس که نوآموزان دسترسی مناسبی به مراکز پیش دبستانی ندارند، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر این دسترسی لازم را فراهم کرده‌است تا نوآموزان به صورت مجازی آموزش ببینند.

وی اعلام کرد: والدین با حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند نوآموان خود را به صورت رایگان در سامانه سناد ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: عضویت و ثبت نام در سناد مجوز حضور نوآموزان در کلاس‌های مجازی است و والدین پس از ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد، کد دانش‌آموزی دریافت می‌کنند و به عنوان دانش‌آموز در سامانه شاد شناسایی می‌شوند.

قاسمی اظهار کرد: دوره آموزش و پرورش پیش دبستانی بسیار ضروری است و فراگیری این دوره باید مورد توجه والدین باشد تا در صورت ثبت نام دانش آموز در کلاس اول، کودک آمادگی لازم را برای آموختن مفاهیم داشته باشد.

وی گفت: از هم اکنون کلاس‌های مجازی این گروه در شاد آغاز و محتواهای آموزشی متناسب با نوآموزان تولید و در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بارگزاری شده‌است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر نام چهار هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۱۸ منطقه آموزشی این استان برای استفاده از این آموزش ثبت‌ شده‌است و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا