رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود


رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود

رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تک» در قالب 4 رویداد فناورانه برای ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش‌های هشت شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران در تاریخ‌های 30 آذر، 10 دی، 20 دی و 30 دی‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با هدف حمایت و بهره‌گیری از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در نظر دارد بخشی از نیازهای فناورانه و چالش‌های مهم پیش‌روی خود را در بخش‌های ساخت، خدمات و یافتن راه‌حل‌های مرتبط با فناوری‌های نو در صنعت نفت با همکاری شرکت‌ها و مؤسسه‌های دانش‌بنیان و فناور شناسایی و برآورده کند.

به همین منظور با همکاری شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، از میان بیش از ۲۲۰ موضوع و نیاز متنوع، ۵۱ چالش اصلی و اولویت‌دار که با استفاده از راه‌حل‌های فناورانه و توان علمی و فنی شرکت‌های دانش‌بنیان قابل حل است، انتخاب و به همراه شرح مختصری از آنها به‌منظور شناسایی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در هر مسئله به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شده است تا در مراحل بعدی، شرکت‌های توانمند برای هر موضوع انتخاب شوند و شرکت ملی نفت ایران حمایت‌های لازم را تا به نتیجه رسیدن راه‌حل برای هر یک از چالش‌ها به انجام رساند.

به این ترتیب بر اساس اعلام مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، چهار رویداد فناورانه تقاضامحور برای هشت شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران برای ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد تا ضمن ایجاد ارتباط نزدیک، امکان بحث و تبادل نظر میان کارفرمایان و فناوران نیز فراهم و مسیر دستیابی به راهکارهای فناورانه برای طرفین تسهیل شود.

این رویدادها در تاریخ‌های ۳۰ آذر، ۱۰ دی، ۲۰ دی و ۳۰ دی‌ماه امسال به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و مدیران ارشد شرکت‌های تابع مرتبط با نیازهای اعلام‌شده، با ارائه شرح کامل نیاز و اختصاص زمان بحث و گفت‌وگو به فناوران، زمینه را برای ارائه پاسخ از طرف فناوران توانمند و علاقه‌مند فراهم خواهند کرد.

در این زمینه شرکت «توسعه فناوری و نوآوری‌های نفت و انرژی پتروشریف» به‌عنوان کارگزار رسمی توسعه و تبادل فناوری ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران معرفی شده که مسائل مربوط به شناسایی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، برنامه‌ریزی و اجرای رویداد فناورانه و نیز تجمیع و ارائه پیشنهادهای فنی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را به شرکت‌های کارفرمایی به‌عهده خواهد داشت.

مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از تمامی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان علاقه‌مند دعوت کرده است برای حضور در این رویدادهای فناورانه، حداکثر تا ۲۵ آذرماه فرم ثبت‌نام را در سایت www.petrosharif.com تکمیل کنند. پس از بررسی و تأیید اطلاعات، لینک حضور در هر یک از رویدادها برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان متقاضی ارسال می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این رویداد، به سایت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران به نشانی rtd>

رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403