موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد


موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد

گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که از ابتدای امسال و در قالب اجرای طرح خدمات کلینیک (عارضه‌یابی) صنعتی، موانع رونق 37 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی استان برطرف شد.

حجت‌الله خلیل‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اجرای طرح کلینیک صنعتی به صورت رایگان برای واحدهای تولیدی و صنعتی گلستان با هدف بررسی مشکلات صنایع کوچک و متوسط و ارایه راه حل رونق تولید ادامه دارد.

وی بیان کرد: برای رفع موانع تولید این واحدها، ۴۶ نسخه بهبود از سوی کارشناسان خبره در طرح کلینیک صنعتی ارایه شد.

کلینیک های کسب و کار و عارضه یابی یکی از مدل های موفق اجرا شده در کشورهای صنعتی و توسعه یافته به شمار می رود که در حوزه مدیریت بهینه منابع انسانی، بازاریابی و بهبود کیفیت و بهره وری به واحدهای تولیدی متقاضی مشاوره می دهند.

موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد

وی ادامه داد: حدود ۲۴ درصد از واحدهای بهره بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان راکد هستند که تامین نقدینگی، تهیه مواد اولیه، بازاریابی، اختلاف شرکا و سوء مدیریت از جمله مهمترین موانع رونق این صنایع به شمار می رود.

هادی حق شناس استاندار گلستان هفته قبل گفته بود که از ابتدای سال تاکنون برای خروج صنایع از رکود و جلوگیری از تعطیلی پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۹ واحد تولیدی استان پرداخت شد.

گلستان ۷۹۶ واحد صنعتی در ۲۴ شهرک، ناحیه و یک منطقه ویژه اقتصادی با مساحت مجموع ۲ هزار و ۴۱ هکتار و ظرفیت ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۴ هزار نفر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی