بانوان کبدی کار قزوین در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافتند


بانوان کبدی کار قزوین در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافتند

قزوین – ایرنا – رییس هیات کبدی استان قزوین گفت: فاطمه خدابنده لو و زکیه ململی درچهارمین اردوی تیم ملی کبدی کشور به منظور آماده سازی جهت حضور در مسابقات المپیک ساحلی آسیایی چین حضور یافتند.

روح الله آقاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ساحلی ایران از دیروز آغاز شده است و به مدت ٩ روز در شهر اهواز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به روند انتخاب نفرات برتر برای این اردوها، افزود: اردوی انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی ایران از ۱۰ آبان ماه سال جاری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آغاز شده و تاکنون چهار مرحله اردو را در بخش بانوان و پنج مرحله را در بخش مردان پشت سر گذاشته است.

آقاسی افزود:چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی ساحلی مردان نیز به میزبانی بندرعباس از امروز آغاز می‌شود و تاکنون ٢٠ بازیکن به این اردو دعوت شده اند.

این مسوول با اشاره به ظرفیت های بالای رشته کبدی در استان، گفت: حمایت از کبدی کاران و توسعه رشته کبدی در سطح شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی لازم برای استعدادیابی و کشف استعدادهای جدید در این رشته صورت گرفته است.

مسابقات المپیک آسیایی ساحلی چین فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی