دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود


دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار می شود

قزوین- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور (جام یلدا )به صورت آنلاین به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

عین الله صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی فرهنگیان و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان دارد و این مسابقات به منظور کاهش استرس و اضطراب روانی ناشی از شیوع کرونا ویژه فرهنگیان تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان جام یلدا بدون محدودیت سنی و جنسی ویژه شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
صادقی ، زمانی برگزاری این دوره از مسابقات را ۲۸ آذر ماه سالجاری اعلام کرد و افزود: مسابقات شطرنج آنلاین در ۱۱ دوره به روش سوئیسی برگزار می‌شود و به نفرات اول تا هفتم جوایز نقدی ۳۰۰ تا ۸۰ هزار تومانی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
این مسوول اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات برای ثبت در سایت lichess. org ثبت نام کرده و مشخصات خود را به همراه کارت فرهنگی و یا حکم کارگزبنی به آدرس تلگرام (@zahedeqaraii)ارسال کنند.
استان قزوین دارای ۱۶ هزار نفر فرهنگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط