70 درصد مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی کاهش می یابد


70 درصد مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی کاهش می یابد

ایلام - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: اجرای طرح 3070 این سازمان 70 درصد مراجعه حضوری مردم را به شعب کاهش خواهد داد.

سهیلا ملکشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی آمادگی این اداره برای ارائه خدمات غیرحضوری افزایش یافته و مردم می توانند بدون مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش شیوع بیماری، سبب کم کردن هزینه و اتلاف وقت شهروندان شده و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه در این طرح ۳۰ خدمت حضوری سازمان به شکل غیر حضوری تبدیل می شود، افزود: تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه از ۹۶ میلیون مراجعه حضوری به تامین اجتماعی هدف اجرای طرح ۳۰۷۰ است.

ملکشاهی با اشاره به اینکه مردم برای استفاده از خدمات ۳۰۷۰ باید ابتدا به سامانه eservices.tamin.ir وارد و ثبت نام کنند، یادآور شد: تلاش می کنیم در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی پیشگام باشیم.

وی تاکید کرد: ماهانه ۴۱۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به مستمری بگیران، تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در استان پرداخت می شود.

سازمان تامین اجتماعی ایلام دارای ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ نفر بیمه شده و ۱۵ هزار نفر مستمری بگیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر