33 تن کالای اساسی از محتکران در سردشت کشف شد


33 تن کالای اساسی از محتکران در سردشت کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 33 تن کالای اساسی احتکار شده از یک انبار در سردشت شناسایی و کشف و ضبط شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مبارزه جدی ماموران انتظامی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان سردشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه احتکار کالاهای اساسی، شناسایی محل انبار کالاها را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند محل انباشت کالاهای اساسی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی انبار را بازدید کردند که در بازرسی از آن، ۳۳ تن کالای اساسی کشف و ضبط شد.

سردار خرم‌نیا گفت: از این انبار، برنج، قند و چای، ذرت، رب گوجه فرنگی، روغن، عدس، شکر و ۱۶ هزار عدد انواع شوینده بهداشتی کشف شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک انبار احتکار پلمب و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجانغربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها در کنار مقابله با احتکار کالاها در این شرایط بازار، از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !