مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- پیدا شدن پیکر بی‌جان کوهنورد اصفهانی در دماوند، شکست تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان تهران و ابتلای هفت عضو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به کووید19 از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

۱۶ باشگاه ورزشی در اصفهان از محدودیت کرونایی تخطی کردند

رییس هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: در هفته نخست طرح ملی محدودیت ۲هفته‌ای با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا، در این استان ۱۶ باشگاه متخلف شناسایی و به اداره کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

احمد باقری مقدم افزود: بیشتر این باشگاه‌ها در رشته بدنسازی فعال بودند که به واسطه فعالیت در زمان ممنوع، پس از ابلاغ اخطار کتبی، به واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نیز معرفی شدند.

وی اظهارداشت: همزمان با آغاز طرح محدودیت‌های ۲ هفته ای در کل کشور با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا و کنترل همه‌گیری بیماری کووید -۱۹ شمار واحدهای گشت و نظارت این هیات با کاهش تخلفات در حوزه ورزش افزایش یافت.

پرهیز از حاشیه و تمرکز عوامل پیشرفت تیم‌های اصفهان در لیگ برتر فوتبال

نمایندگان اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور توانستند در هفته سوم این رقابت ها در مجموع چهار امتیاز کسب کنند که دوری از حاشیه و تمرکز بالا ۲ عامل پیشرفت و موفقیت تیم‌های اصفهانی در این هفته رقابت های لیگ بود.

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی هفته سوم را سپری کرد که نمایندگان اصفهان در مجموع توانستند ۹ امتیاز کسب کنند که سهم سپاهان ۶ امتیاز و ذوب آهن نیز ۳ امتیاز بوده است.

سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری لیگ برتر برخلاف فصل‌های گذشته مربیان جوانی را به خدمت گرفتند که در گذشته در همین تیم‌ها بازیکن بودند و تجربه‌های گران‌بهایی را با وجود جوان بودن در عرصه‌های ملی و بین المللی دارند.

پیروزی تیم والیبال بانوان خجسته اسلامشهر برابر ستارگان فارس

تیم والیبال بانوان خجسته اسلامشهر با نتیجه سه بر صفر مقابل ستارگان فارس پیروز میدان شد.

مسابقات گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت این شهر برگزار شد و تیم خجسته اسلامشهر توانست تیم ستارگان فارس را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تیم خجسته اسلامشهر در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ ستارگان فارس را مغلوب خود کرد و به نخستین پیروزی خود دست رسید.

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان تهران شکست خورد

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان تهران با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

مسابقات گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت این شهر برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه سه بر یک از پیکان تهران شکست خورد.

در این دیدار تیم پیکان ست نخست را ۲۵ بر۱۹ به پیروزی رسید و بانوان ذوب‌آهن ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شدند.

سپاهان مقابل سایپا در نقشِ‌ جهان متوقف شد

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپای تهران در ورزشگاه نقشِ جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار طلایی‌پوشان اصفهان با هدایت مُحرم نویدکیا که بازی قبلی خود را در خانه حریف مقابل تراکتورسازی با پیروزی سپری کرده بودند در مقابل سایپا با روحیه مُضاعف به میدان رفتند و در همان ابتدای بازی چند موقعیت روی دروازه حریف تدارک دیدند که در دقیقه ۶ دیدار سجاد شهباززاده روی پاس جلال‌الدین علی محمدی، گل این تیم را به ثمر رساند.

سرمربی سایپا: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: تیم ما در مقابل سپاهان اصفهان بازی خوبی ارائه داد و حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.

ابراهیم صادقی در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت گل هم داشتیم ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما در مجموع در نیمه نخست، بازی خوبی نکردیم.

وی گفت: در نیمه نخست، تیم ما عقب نشست و سپاهان بر بازی مسلط شد و توانست موقعیت ایجاد کند، گرچه تیم ما هم فرصت‌های برای گلزنی داشت.

مربی سپاهان: شانس‌های خود را بسادگی از دست دادیم

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخلاف برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت، شانس‌های خود را در بازی مقابل سایپا خیلی ساده از دست دادیم.

علیرضا مرزبان در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل سایپا افزود: در این بازی می‌خواستیم حریف را تحت فشاور قرار دهیم و گلزنی کنیم اما خیلی ساده موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادیم و نتیجه بازی مساوی شد.

وی با بیان‌اینکه در این دیدار تیم ما وارد نبردهای یک به یک و فیزیکی شد، افزود: در دیدار امروز تیم سایپا از سپاهان یک امتیاز گرفت و توانست به هدف خود برسد و خوشحال اصفهان را ترک کند.

هفت عضو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به کووید-۱۹ مبتلا شدند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ابتلای ۶ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم به بیماری کووید - ۱۹ خبر داد.

علی دادفر اظهارداشت: حدود هشت نفر از اعضای این تیم هم مشکوک به بیماری هستند که با تاکید پزشک تیم باید دوباره آزمایش بدهند تا وضعیت قطعی آنها مشخص شود.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد سرایت ویروس کرونا بین بازیکنان ذوب آهن نتیجه سفر تیم به آبادان و مسابقه با تیم صنعت نفت آن شهر باشد زیرا قبل و بعد از بازی شماری از هواداران فوتبال برای استقبال و بدرقه نزد بازیکنان ما آمدند ولی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشد و بیشتر آنان ماسک نداشتند.

سپاهان فاتح شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان روز جمعه در اولین دیدار خود ذوب آهن را سه بر ۲ شکست داد و فاتح شهرآورد اصفهان شد.

از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، عصر امروز طلایی پوشان سپاهان، میزبان همشهری خود ذوب‌آهن اصفهان بودند که پیروز میدان شدند.

در این دیدار که در مجموعه ورزشی صفاییه اصفهان برگزار شد، شاگردان مهناز امیر شقاقی موفق شدند با نتیجه سه بر ۲ ذوب آهن اصفهان را شکست دهند.

پیکر بی‌جان کوهنورد اصفهانی در کوه دماوند پیدا شد

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان گفت: پیکر بی‌جان کوهنورد اهل اصفهان در کوه دماوند پس از ۱۱ روز باتلاش گروه‌های جستجوگر پیدا شد.

فرزاد موسایی کوهنورد اهل اصفهان دوشنبه هفته قبل برای صعود به کوه دماوند وارد آن منطقه شد و تا به امروز از او اطلاعی در دست نبود.

مهدی نصر اصفهانی اظهارداشت: پیکر او در ارتفاع حدود پنج هزار و ۵۰۰ متری در منطقه "کافر دره" در این کوه قرار داشت که به همت کوهنوردان اصفهان، مازندران و امدادگران هلال احمر پس از چند مرحله جستجو پیدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد