طراحی فوق العاده کیا سورنتو 2021 + عکس


طراحی فوق العاده کیا سورنتو 2021 + عکس

شرکت کیا موتورز اطلاعات ظاهری و قیمت مدل‌های جدید خودروی سورنتو را منتشر کرد.

طراحی فوق العاده کیا سورنتو 2021 + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کیا سورنتو ۲۰۲۱ با طراحی جدید معرفی شده و قیمت آن از مدل مادر یعنی مدل ۲۰۲۰ گران‌تر است. شما در مجموع بهای بیشتری برای ظاهر زیبا‌تر و فضای درونی با کیفیت‌تر این مدل جدید پرداخت خواهید کرد. سورنتو در مدل پایه LX30 560 دلار قیمت دارد، که شامل ۱.۱۷۰ دلار هزینه شارژ مسافت هم می‌شود. این قیمت از مدل استاندارد L سال گذشته ۲.۴۵۰ دلار گران‌تر است. از آنجایی که شرکت کیا به مدل L در سال ۲۰۲۱ خاتمه می‌دهد، مقایسه بهتر میان LX و LX مدل خواهد بود، جایی که سورنتو تنها ۱.۳۵۰ دلار بیش‌تر از مدل ۲۰۲۰ هزینه می‌کند.

اگر می‌خواهید تمام چرخ‌ها قابل هدایت باشند، نسبت به مدل معمولی استاندارد ۱۸۰۰ دلار دیگر برای شما هزینه خواهد داشت. هر دو مدل‌های LX و S با موتور چهار سیلندری کم قدرت و مکش طبیعی ۲.۵ لیتری عرضه می‌شوند. با این ویژگی‌ها می‌توانید ۶۰ مایل در ساعت را در ۹ ثانیه بپیمایید. می‎‌شود با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژی قدرت آن را افزود، اما برای شما هزینه خواهد داشت. این موتور (مناسب برای پیمودن مسیر ۰-۶۰ مایل در ساعت در ۷ ثانیه) برای مدل‌های EX و بالاتر استاندارد است، و نمی‌تواند به عنوان آپشن به مدل‌های پایین‌تر اضافه شود. ارزان‌ترین سورنتو با این موتور ۳۶.۱۶۰ دلار قیمت دارد. افزودن قابلیت هدایت تمام چرخ‌ها با این موتور شامل پرداخت همان ۱.۸۰۰ دلاری می‌شود که برای موتور پایه می‌پردازید.

طراحی فوق العاده کیا سورنتو 2021 + عکس

مقایسه قیمت لاستیک‌های دو مدل سورنتو جدید

بالاترین سطح مدل دو نوع لاستیک دارد که شامل SX و SX Prestige می‌شود. SX استاندارد ۳۹.۱۶۰ دلار قیمت دارد، درحالی که هزینه مدل Prestige ۴۱.۷۶۰ دلار است. مدل‌های بعدی نیز تنها راه گرفتن بسته X-Line آفرود محور هستند. این نسخه سورنتو ۴۳.۷۶۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت، و گران‌ترین نسخه این شاسی بلند محسوب می‌شود. بسته X-Line به حداقل فاصله از سطح زمین یک اینچ افزوده، دیفرانسیل مرکزی را قفل، و باربند مفیدتری اضافه می‌کند.

شرکت کیا هنوز قیمت نسخه‌های متاخر هیبریدی و افزونه هیبریدی را مشخص نکرده است. در مقایسه با سه خط تولید دیگر کیا، یک سورنتو پایه ۲.۶۰۰ دلار ارزان‌تر است.

بیشتر بخوانید

ساخت اتومبیلی با سوخت هیدروژنی توسط جگوار و لند روور

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند