نجات راننده فرمول یک از تصادف و آتش گرفتن خودرو‌


نجات راننده فرمول یک از تصادف و آتش گرفتن خودرو‌

راننده فرمول یک بحرینی پس از تصادف و آتش گرفتن خودرو وی، از مرگ نجات یافت.

نجات راننده فرمول یک از تصادف و آتش گرفتن خودرو‌

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رومن گروژان، راننده فرمول یک لحظاتی بعد از شروع مسابقه گرند پریکس بحرین در روز یکشنبه، با پیست تصادف کرد و خودرو وی شعله ور شد، اما توانست با جراحات ناشی از سوختگی جان سالم به در ببرد. این راننده فرانسوی ۳۴ ساله در دور اول از مسیر پیست خارج و خودرو هاس او پس از برخورد به مانع دو تکه شد و آتش گرفت. گروژان درحالی که از کلاه ایمنی‌اش دود بیرون می‌زد به سختی از میان شعله‌های پشت سر خود بیرون آمد.

او قبل از پیدا کردن راهی به بیرون حدود ده ثانیه‌ای درون لاشه خودرو گیر افتاده بود. فیلمی که از مسابقه ضبط شده است نشان می‌دهد که ماموران امنیتی سریعا خود را به اتومبیل رساندند، اما گروژان همچنان درون آن گیر افتاده بود. او توانست قبل از کمک رسانی ناظران راهی به بیرون پیدا کند، سپس از میان شعله‌های آتش بیرون پرید و مانع داغ و سوزان را گرفت تا از پشت به مسیر مسابقه بپرد. او دستش را از شدت درد تکان می‌داد.

نجات راننده فرمول یک از تصادف و آتش گرفتن خودرو‌

چند لحظه بعد، تلویزیون گروژان را در حال صحبت با دکتر معالج مسابقه درون ماشین پزشکی نشان داد. سپس به گروژان در پیاده شدن از ماشین و انتقال به آمبولانس کمک شد. او به نظر وحشت زده می‌رسید، اما جز کمی لنگان لنگان رفتن ظاهراً آسیب دیگری ندیده بود. رانندگان و اعضا تیم هنگامی که تصاویر گروژان را در حال بالا رفتن از مانع به سمت محل امن و اسپری شدن کپسول آتش نشانی به بدنش دیدند، او را ایستاده تشویق کردند.

نجات گروژان بعد از اینکه خودرو به دلیل برخورد با مانع نصف شده بود، حیرت انگیز و غیر عادی به نظر می‌رسید. این تصادف هنگامی رخ داد که کنترل خودرو از دست راننده فرانسوی خارج شد و به سمت راست منحرف شد، جایی که چرخ عقبی به قسمت جلویی Alpha-Tauri دنیل کویات اصابت کرد و او به سرعت به سمت مانع رفت.کوین مگنوسن، هم تیمی گروژان هنگامی که رانندگان پشت میدان منتظر شروع دوباره بودند، بعد از دیدن فیلم مسابقه بسیار نگران به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید

افتضاح مشتری حین خرید خودرو در نمایشگاه!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل