مشاور شهردار تهران: ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) کنترل شد


مشاور شهردار تهران: ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) کنترل شد

شهرری - ایرنا - مشاور شهردار و رییس حراست کل شهرداری تهران گفت: کارکنان بهشت زهرا (س) با تمام قوا و بسیار منظم در خط مقدم خدمت رسانی بوده و خیلی خوب بحران کرونا را در زمینه تغسیل و تدفین متوفیان ناشی از این ویروس و کاهش آلام بازماندگان، مهار کردند.

مهدی کرمی روز جمعه در جمع متولیان تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی بهشت زهرا (س) گفت: فعالیتی که مدیریت و مجموعه بهشت زهرا (س) در طول شیوع ویروس کرونا انجام دادند؛ کاری علمی و مبتنی بر کارشناسی، برنامه ریزی منسجم و از همه مهمتر با عشق و علاقه و انگیزه مضاعف بود.

وی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و بویژه شهر تهران، کمترین دغدغه مسئولان مختلف، متوجه بهشت زهرا (س) و فعالیت های آن بوده است چرا که از ابتدا چرا که از ابتدا، این سازمان و کارکنان زحمت کش آن با تمام قوا در حال خدمت رسانی بوده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که عرصه ای که شما وارد شدید و با ایثار به خدمات رسانی پرداختید به لحاظ شرعی "واجب کفایی" است و بر گردن همه ما و شهروندان بود و شما به شایستگی آن را مدیریت کردید.

مشاور شهردار تهران اضافه کرد: بنده وظیفه خود دانستم به نیابت از شهردار تهران و دیگر نهاد های بالادستی، از تلاشهای مدیریت و کارکنان خدوم بهشت زهرا (س) تشکر و قدردانی کنم.

در ابتدای جلسه، سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا (س) گزارش کاملی از فعالیت های این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.
رییس حراست کل شهرداری تهران به همراه مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدا را با ادای احترام واهدای گل، زنده نگه داشتند و به مقام بالای شهدا ادای احترام کردند.

مهدی کرمی مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری تهران، با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) ضمن بازدید از بخش های مختلف از مدیرعامل و متولیان کفن و دفن اموات کرونایی با اهدای لوح یادبود قدردانی کرد.

بهشت زهرا (س) سال ۱۳۴۵ احداث شده و تیرماه سال ۴۹ افتتاح شد، ضمن اینکه این آرامستان دارای ۵۸۴ هکتار مساحت بوده و در آن بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دفن شده و در گلزار شهدا نیز ۳۰ هزار شهید و چهار هزار شهید گمنام خاکسپاری شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا