جانلوکا پتراکی: یوونتوس عاشق زانیولو است؛ از دیدن بازی های رم احساساتی می شوم


جانلوکا پتراکی: یوونتوس عاشق زانیولو است؛ از دیدن بازی های رم احساساتی می شوم

بسیاری از مهره های کلیدی آاس رم، حاصل خریدهای جانلوکا پتراکی هستند.

جانلوکا پتراکی، مدیر ورزشی سابق آاس رم تایید کرد یوونتوس به شدت به جذب نیکولو زانیولو علاقه مند است. پتراکی پس از اینکه در دوران جیمز پالوتا از رم اخراج شد، همچنان منتظر بازگشت به باشگاه است اما به نظر می رسد خانواده فریدکین علاقه ای به همکاری با او ندارند.

پتراکی در مصاحبه با اسپورت ایتالیا گفت:

وقتی بازی های رم را از تلویزیون می بینم، احساساتی می شوم. بعضی اوقات رم با 8-9 خرید من و البته پائولو فونسکایی که آوردم به زمین می رود. دیدن این شرایط مرا اذیت می کند اما باید به جلو نگاه کنم چون می گویند نمی توانم به رم برگردم. جالوروسی برای من موضوع بسیار مهمی بود اما بهتر است دیگر در این مورد صحبت نکنیم چون خسته کننده می شود.

به فونسکا از 10، نمره 7.5 می دهم. می تواند نمره 9 را هم بگیرد اگر برخی چیزها را تغییر بدهد. گاهی اوقات باید شخصیت بیشتری از خود نشان بدهد چون واقعا این ویژگی را دارد و مربی با شخصیتی است.

گونزالو ویار و راجر ایبانیز، دو بازیکن جوانی هستند که در ژانویه به رم آوردم. برای آوردن ایبانیز تقریبا کل باشگاه به هم ریخت. همه مخالف بودند. ایبانیز و ویار بازیکنان بسیار جالبی هستند که توانایی های خود را هر بازی نشان می دهند. رم می تواند تا 10 سال روی آنها حساب باز کند. با هر بازیکنی که می خواستیم، قرارداد امضا کردم.

در مورد زانیولو باید بگویم که یوونتوس، عاشق اوست. زانیولو یک استعداد ناب است. او بالغ تر از سن خود به نظر می رسد و همچنان در حال بالغ تر شدن است.

تیاگو پینتو، مدیر جدید رم؟ او را نمی شناسم. اگر وی را برای پست مدیریت ورزشی آورده اند، باید بگویم صلاحیت این کار را ندارد چون حتی وقتی در بنفیکا حضور داشت، روی کاستا مدیر ورزشی بود. شاید پینتو بهترین مدیر جهان باشد اما روی کاستا مدیر ورزشی بنفیکا بود و همه او را می شناسند. شاید پینتو را برای کارهای دیگری آورده اند.

همچنین بخوانید:

جانلوکا پتراکی: ماروتا مانع معاوضه پولیتانو و اسپیناتزولا شد؛ وقتی ایبانیز را خریدم، در باشگاه می خواستند سر من را بزنند جانلوکا پتراکی خواهان بازگشت به آاس رم است تیاگو پینتو به عنوان مدیر کل جدید باشگاه رم انتخاب شد / رسمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو