رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا حذف شد ؛ شگفتی بزرگ‌ در لیگ قهرمانان + سند


در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق تیم سوون سامسونگ کره جنوبی امروز تیم ویسل کوبه ژاپن را شکست داد و به عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد . نوشته رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا حذف شد ؛ شگفتی بزرگ‌ در لیگ قهرمانان + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا حذف شد ؛ شگفتی بزرگ‌ در لیگ قهرمانان + سند

صعود سوون سامسونگ کره جنوبی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۵

رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا حذف شد ؛ شگفتی بزرگ‌ در لیگ قهرمانان + سند

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق تیم سوون سامسونگ کره جنوبی امروز تیم ویسل کوبه ژاپن را شکست داد و به عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روز پایانی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه G تیم قدرتمند ویسل کوبه ژاپن با دو گل مغلوب سوون سامسونگ ‌کره جنوبی شد تا نماینده کره به جای گوانگژو چین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند .

در دیگر بازی های امروز که جنبه تشریفاتی داشت ، در گروه H رقابت ها تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن با تیم سیدنی اف سی استرالیا به تساوی رسید و تیم چونبوک موتورز کره جنوبی هم تیم شانگهای SIPG را با دو گل شکست داد .

در این‌‌ گروه تیم های یوکوهاما مارینوس و شانگهای SIPG صعود کردند .

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ، روز یکشنبه تیم های ملبورن ویکتوری استرالیا و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می روند و تیم های بیجینگ‌ گوان و اف سی توکیو هم با هم رقابت می کنند .

در دیگر بازی ها هم روز دوشنبه تیم های سوون سامسونگ کره جنوبی با یوکوهاما مارینوس مصاف می دهد و تیم های ویسل کوبه و شانگهای ‌SIPG هم با هم مصاف می کنند .

در این خبر می توانید ویدیو خلاصه بازی های امروز لیگ قهرمانان آسیا را ببینید.

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!