تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی‌های تدارکاتی رسید


تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی‌های تدارکاتی رسید

مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال سردار بوکان که خود را برای بازی‌های لیگ دسته 2 کشور آماده می‌کند، دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم جوانان تراکتورسازی را نیز با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان که در لیگ دسته ۲ کشور بازی می‌کند و خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند عصر روز جمعه در ورزشگاه خاتم الانبیای این شهرستان میزبان تیم لیگ برتر جوانان تراکتورسازی بود و توانست میزبان خود را با ۲ گل شکست دهد.

گلِ نخست بازی توسط "علی اصغر شیردل " در دقیقه ۱۰ بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه ۱۷ بازی تویسط "عرفان میرزایی" زده شد.

تیم فوتبال "سردار بوکان" نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور، امروز حریفان خود را شناخت تا از هفته آخر ماه جاری، رقابت‌های خود را در این لیگ آغاز کند.

سردار در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه شده است.

این تیم طبق برنامه در هفته‌های اول تا چهارم به ترتیب با شهدای بابلسر در بابلسر با مس شهربابک در بوکان با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهد کرد.

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هفت برد، ۹ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

این تیم پنج فصل است در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ولی تاکنون موفق نشده به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...