پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز


پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز

رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیم ملوان بندرانزلی با 6 گل قشقایی شیراز را شکست داد.

در جریان این دیدار که عصر جمعه به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد ، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با برتری پرگل در این دیدار نه تنها شکست هفته اول را جبران کرد، از سوی دیگر انتقام تیم فوتبال مردان ملوان بندرانزلی را از تیم قشقایی شیراز گرفت که در هفته اول لیگ دسته اول تیم فوتبال مردان ملوان با یک گل مغلوب قشقایی شده بود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار برابر تیم بانوان قشقایی شیراز برتر از حریف ظاهر و سرانجام نیز با کنترل بازی و حملات متعدد ، موفق شد ۶ بار دروازه تیم قشقایی را باز کند تا به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابد.

قضاوت این دیدار را ، آسو جواهری بر عهده داشت که ژاله طوفان پور و فاطمه سپهری به عنوان کمک داور در این دیدار حضور داشتند و درنا قهرمانی نیز به عنوان داور چهارم در بازی تیم های فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز حضور یافت.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان ، ملوان بندرانزلی ، نماینده البرز ، همیاری آذربایجان غربی ، شهرداری سیرجان ، سارگل بوشهر ، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری