تیم ملی کبدی بانوان در اهواز اردو زد


تیم ملی کبدی بانوان در اهواز اردو زد

اهواز – ایرنا – رییس هیات کبدی خوزستان گفت: اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان برای اولین بار از روز جمعه به میزبانی اهواز آغاز شد.

کمال سعدی آل کثیر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی کشور در بخش بانوان از روز ۱۴ آذرماه در اهواز آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان با حضور ۲۵ کبدی کار برای حضور در رقابت های آسیایی برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح دانش کبدی کاران استان، آشنایی با علم روز این رشته در بخش ساحلی و حضور ورزشکاران بیشتری از استان در اردوی تیم ملی است.

رییس هیات کبدی خوزستان عنوان کرد: این اردو با حضور نفرات برتر کشور برگزار و افراد دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرین خود را در زمین ساحلی واقع در پارک لاله اهواز انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: مولود فدایی، نسرین ممبینی و مینا نعیماوی به عنوان ورزشکار و سعاد نیسی به عنوان مربی از خوزستان در اردوی تیم ملی کبدی ساحلی حضور دارند.

سعدی آل کثیر با اشاره به اینکه ورزشکارانی از استان های تهران، کرمانشاه، ایلام، قزوین، سیستان و بلوچستان، اراک، شیراز، البرز و خوزستان در این اردو حاضر هستند گفت: کبدی خوزستان سال گذشته در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی جزو برترین استان های کشور بود و همین موضوع باعث شد تا میزبانی اردوی تیم ملی ساحلی بانوان به خوزستان واگذار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!