7 بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا ؛ آخرین وضعیت لیگ قهرمانان منطقه شرق


7 بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا ؛ آخرین وضعیت لیگ قهرمانان منطقه شرق

دقایقی پیش آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد و چهره تیم های حاضر در ادامه این بازی ها مشخص شد. نوشته 7 بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا ؛ آخرین وضعیت لیگ قهرمانان منطقه شرق اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

۷ بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا ؛ آخرین وضعیت لیگ قهرمانان منطقه شرق

8 تیم راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا منطقه شرق مشخص شدند
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵
7 بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا ؛ آخرین وضعیت لیگ قهرمانان منطقه شرق

دقایقی پیش آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد و چهره تیم های حاضر در ادامه این بازی ها مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که در روزهای اخیر بازی های به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با فشردگی در قطر برگزار می شد حالا هشت تیم توانستند از مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی این دیدار ها صعود کنند. فهرست این هشت تیم دقایقی پیش با برگزاری آخرین دیدار که بین تیم های ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره، قطعی شد.

صعود کننده ها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شرق آسیا تیم های توکیو، ویسل کوبه و یوکوهاما از ژاپن، بیجینگ و شانگهای اس آی پی جی از چین، اولسان هیوندای و سوون سامسونگ از کره جنوبی و ملبورن ویکتوری از استرالیا هستند که حالا باید برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بجنگند.

این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده برگزار می شود و به همین دلیل برای تعیین بازی ها و تیم هایی که با یکدیگر روبرو می شوند قرعه کشی انجام نخواهد شد. تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را از پیش می شناختند و مشخص بود تیم اول هر گروه به مصاف تیم دوم کدام گروه می رود اما بازی های مرحله بعدی با قرعه کشی مشخص می شود. برنامه بازی هایی که در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت ها بین تیم های صعود کننده از شرق آسیا برگزار می شود از این قرار است.

یک شنبه ششم دسامبر (۱۶ آذر)

بیجینگ چین – اف سی توکیو ژاپن

اولسان هیوندای کره – ملبورن ویکتوری استرالیا

دوشنبه هفتم دسامبر (۱۷ آذر)

ویسل کوبه ژاپن – شانگهای اس آی پی جی چین

یوکوهاما مارینوس ژاپن – سوون سامسونگ کره

مرحله یک چهارم نهایی

چهار تیم صعود کننده از این دوره که راهی مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها می شوند باید در روز دهم دسامبر یعنی بیستم آذرماه روبروی یکدیگر قرار بگیرند.

مرحله نیمه نهایی

دو تیم باقیمانده نیز در مرحله نیمه نهایی و در روز سیزدهم دسامبر یعنی بیست و سوم آذرماه با یکدیگر مبارزه می کنند تا تنها تیم باقیمانده از مرحله شرق و البته رقیب تیم پرسپولیس برای حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مشخص شود، دیداری که باید در روز ۱۹ دسامبر یا بیست و نهم آذرماه در ورزشگاه بنیاد دوحه برگزار می شود.

حالا سرخ پوشان با توجه به حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و شکست در دیدار نهایی برابر کاشیمای ژاپن و مشخص شدن نام هشت تیم صعود کننده از مرحله گروهی و عدم برگزاری دیداری از تیم غرب و شرق با یکدیگر، باید با دقت بیشتری ادامه این بازی ها زیر نظر بگیرند. بازی تیم هایی که یکی از آنها تا چند روز دیگر باید روبروی پرسپولیس در دیدار نهایی قرار بگیرد.

گروه E

بیجینگ از چین و ملبورن ویکتوری از استرالیا(صعود کرده ها)، اف سی سئول از کره و چیانگرای یونایتد از تایلند (حذف شده ها)

گروه F

اولسان هیوندای از کره و اف سی توکیو از ژاپن(صعود کرده ها)، شنهوای چین و پرث گلوری استرالیا(حذف شده ها)

گروه G

ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره(صعود کرده ها)، گوانگژو اورگرانده چین(حذف شده)، جوهور دارالتعظیم مالزی(کنار کشید)

گروه H

یوکوهامای ژاپن و شانگهای اس آی پی جی چین(صعود کرده)، جونبوک کره و سیدنی استرالیا(حذف شده)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس