سرمربی همیاری آذربایجان‌غربی: تیم درنیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت


سرمربی همیاری آذربایجان‌غربی: تیم درنیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم همیاری آذربایجان‌غربی گفت: در نیم فصل دوم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب خواهیم کرد و باخت‌ها را جبران می‌کنیم.

پریا خلیل زاده روز جمعه بعد از دومین شکست تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهتر شدن شرایط تیم و هماهنگی بازیکنان، نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد و با اطمینانی که به بازیکنان دارم نتایج نیم فصل نخست را جبران می‌کنیم.

وی در خصوص بازی با نماینده البرز گفت: بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم مقابل این تیم انجام دادیم و برنامه ما کسب برد و سه امتیاز بازی بود.

وی اضافه کرد: از عملکرد بازیکنان در نیمه اول رضایت نداشتم و بازی پراشتباهی انجام دادیم که با صحبت‌های بین دو نیمه، تیم بهتر شد و به گل هم رسیدیم.

سرمربی همیاری آذربایجان‌غربی در مورد داوری این بازی نیز گفت: اشتباهاتی از تیم داوری دیده شد ولی تیم ما بازی خود را به دور از اشتباهات داوری انجام می‌دهد ضمن آنکه در مورد پنالتی که به نفع تیم ما گرفته شد، از زاویه و دیدگاه خودم می‌گویم که پنالتی بود.

تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی روز جمعه در کرج و در دومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، مقابل نماینده البرز با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و بدون امتیاز در رده آخر گروه یک باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان