جدیدترین و کامل ترین خبرها از پشت پرده مذاکرات استقلال با استراماچونی


جدیدترین و کامل ترین خبرها از پشت پرده مذاکرات استقلال با استراماچونی

علی عابدی مربی ایرانی شاغل در ایتالیا در جدیدترین مصاحبه خود در مورد مذاکرات احمد سعادتمند با استراماچونی مدعی شد که وکیل استرا با مدیرعامل وقت استقلال مذاکره کرد و قرار بر این شد که پس از توافق، استراماچونی هم به مذاکرات اضافه شود. نوشته جدیدترین و کامل ترین خبرها از پشت پرده مذاکرات استقلال با استراماچونی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

جدیدترین و کامل ترین خبرها از پشت پرده مذاکرات استقلال با استراماچونی

علی عابدی مربی ایرانی شاغل در ایتالیا : استراماچونی گفته بود که با وکیل من حرف بزنید و اگر شرایط فراهم شد، آن زمان من می آیم و در مورد مسائل فنی و بازگشت حرف می زنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۵
جدیدترین و کامل ترین خبرها از پشت پرده مذاکرات استقلال با استراماچونی

علی عابدی مربی ایرانی شاغل در ایتالیا در جدیدترین مصاحبه خود در مورد مذاکرات احمد سعادتمند با استراماچونی مدعی شد که وکیل استرا با مدیرعامل وقت استقلال مذاکره کرد و قرار بر این شد که پس از توافق، استراماچونی هم به مذاکرات اضافه شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حالا نزدیک به یکسال می‌شود که استراماچونی پس از شروع نه چندان خوب با استقلال در لیگ نوزدهم، و در ادامه نتایج فوق العاده‌ای کسب کرد و به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از ایران رفت.

طی این مدت مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش، بارها پروژه بازگشت این سرمربی ایتالیایی را کلید زده‌اند، ولی هیچ وقت این مذاکرات که خیلی هم شفاف نبوده، به نتیجه نرسیده است.

علی عابدی بازیکن سابق تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که این روزها در ایتالیا مربیگری می‌کند، اما در جریان جزئیاتی از تمامی مذاکرات انجام شده با استراماچونی قرار دارد؛ ورود او به این پرونده، در ابتدا با تماس علی خطیر کلیده خورده و معاون سابق باشگاه استقلال از عابدی در رابطه با سرمربی جوان ایتالیایی و کارنامه‌اش پرس و جو می‌کند.

عمده کار عابدی در شروع مذاکرات خطیر با این مربی بوده و با توجه به اینکه نوع قطع همکاری با شفر به شکل خوبی صورت نگرفت، این مربی ایرانی شاغل در ایتالیا می گوید کار سختی برای چگونگی معرفی ایران و استقلال به او داشتیم که البته با موفقیت این مرحله به خوبی انجام شد.

عابدی شب گذشته با امید رحیمی در رابطه با مذاکرات انجام شده با سرمربی ایتالیایی، با این محور، گفتگویی تقریبا نزدیک به یکساعت را برگزار کرد:

تمام واقعیات مذاکرات با استقلال با استراماچونی.

عابدی در شروع صحبت‌هایش با اشاره به شرایط سختی که استراماچونی در شروع کار داشت، می گوید:

برای او نداشتن زمین تمرین و مشکلات اینچنینی قابل هضم بود ولی عدم پایبندی مدیران استقلال تهران به تعهدات مالی‌ای که داده بودند، قابل بخشش نبود و او انتظار داشت که مبلغ قراردادش را در زمان تعیین شده دریافت کند.

بخش بعدی حرف های عابدی در رابطه با مقررات بانکی کشور ایتالیا بود و اینکه این موضوع تاثیر زیادی در قطع همکاری استراماچونی با استقلال داشته است:

در ایتالیا اگر به عنوان مثال ۵۰ هزار یورو به حساب شخصی واریز می شود، باید مبدا این پول مشخص باشد. استراماچونی از مدیران باشگاه استقلال خواسته بود که مطالبات او را از یک بانک ایرانی به یک بانک ایتالیایی به حساب او منتقل کنند تا او هم در دریافت پول در کشورش با مشکلی مواجه نشود. اینکه بخواهند پول را از هر طریق دیگری به این مربی بدهند، برای او در سیستم بانکی مشکل ایجاد می کند و او باید توضیح دهد که این پول را از کجا آورده است. مثلا استقلال در مقطعی می خواست به استراماچونی چک بدهد و خیلی جالب بود که مدیرن باشگاه متوجه این درخواست شفاف واضح سرمربی تیمشان نمی شدند. آخرین قسط این مربی هم در واقع همینطور پرداخت شد.

مشکل دیگری که علی عابدی در مورد دلیل عدم بازگشت استراماچونی، به نقل از عمر دانسی دستیار سرمربی ایتالیایی یاد می‌کند، تصمیم های مسئولان وزرات ورزش و استقلال است. عمر دانسی در این مورد به عابدی اینطور گفته است:

هر روز یک نفر را برای مذاکره با ما معرفی می‌کنند.

بخش بعدی این لایو اینستاگرامی در رابطه با چگونگی آشنایی علی عابدی با احمد سعادتمند بود. عابدی در این بخش خطاب به امید رحیمی بیان کرد:

شما خودتان دلیل آشنایی من شدید. ایشان مدیر استعدادیابی وزارت ورزش بود و قبل از اینکه مدیر باشگاه استقلال شود، از من خواستید که شرایط بازدید ایشان از آکادمی باشگاه رم را فراهم کنم.

او سپس در مورد دوران مدیریت سعادتمند و سفرش به ایتالیا توضیح می‌دهد:

از من خواستند برنامه ملاقات ایشان را با استراماچونی فراهم کند. سعادتمند در تماس تلفنی با من گفت که استقلال صد در صد این پرونده را در فیفا می بازد. من در رابطه با این موضوع با فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های استراماچونی صحبت کردم و حرف های آقای سعادتمند را به ایشان انتقال دادم، ولی او گفت بهتر است این پرونده در فیفا بررسی شود. چون ما از ملاقات امتناع کرد و گفت قبلا هم نتوانستیم با مدیران باشگاه استقلال به نتیجه برسیم و مدام دروغ شنیدیم و با حضور آقای سعادتمند هم فکر نمی کنم شرایط تغییری کرده باشد.»

عابدی سپس توضیح می‌دهد که به یکباره اولین مدیربرنامه استراماچونی به یاد او می آید که یکی از قدیمی ترین ایجنت‌ها ایتالیا است. او ادامه داد:

من به آقای سعادتمند هم گفتم که این آخرین شانس ما برای مذاکره است تا آقای داریو (اولین ایجنت استراماچونی) را به عنوان وکیل باشگاه استقلال معرفی کردیم و پس از اینکه با او تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم، آقای استراماچونی مجاب به صحبت شدند.

عابدی سپس به جنجالی‌ترین موضوع ماه‌های اخیر اشاره می‌کند. اینکه سعادتمند موفق به ملاقات استراماچونی شده یا خیر. مربی ایرانی شاغل در ایتالیا در این مورد تاکید می کند:

ببینید حتی اگر سعادتمند موفق به ملاقات استراماچونی می شد هم فرقی نداشت؛ چون آقای فدریکو پاستورلو و ملاقات با وکیل آقای استراماچونی خیلی مهم تر است. آقای پاستورلو هم تایید کردند که دوستان آمده اند و اگر در مورد چگونگی تسویه حساب به توافق برسیم، شاید در مورد بازگشت هم حرف بزنیم. استراماچونی هم گفته بود که در این مورد با وکیل من حرف بزنید و اگر شرایط فراهم شد، آن زمان من می آیم و در مورد مسائل فنی حرف می زنم. یعنی در رابطه با بازیکنان، شرایط زمین و ..

عابدی در ادامه به موضوع مهم دیگری اشاره می کند. او می گوید، اقدامات و نامه‌نگاری ها از هفته‌ها قبل با وجود محدودیت‌های شدید کرونایی در دنیا و ایتالیا آغاز شده بود و اصلا ارتباطی با زمان بازی دربی نداشت. او توضیح می‌دهد:

آقای فدریکو هشت ساعت از شهرشان تا رم رانندگی کردند و آقای سعادتمند هم ویزای ضرب الاجلی گرفتند و توانستند به جلسه بروند.

بخش بعدی حرف های عابدی در مورد جزئیات جلسه بود و او در این مورد توضیحاتش را آغاز کرد:

شبی که آقای سعادتمند رسیدند، من و آقای سعادتمند به همراه داریو (وکیل باشگاه استقلال در مذاکره با وکیل استراماچونی) جلسه برگزار کردیم و آماده جلسه روز آینده با پاستورلو شدیم.

عابدی در ادامه به موضوع مهم دیگری اشاره می کند و می گوید:

ببینید یک موضوع مهمی وجود دارد و اینکه ما در طول مذاکره‌ای که با پاستورلو داشتیم، اصلا در مورد بازگشت استراماچونی حرف نزدیم. چون مشکلات دیگری وجود داشت و ابتدا باید این مشکلات را حل می کردیم. به قول خودمان باشگاه استقلال اول باید برادری‌اش را ثابت می کرد تا در مورد اینده هم حرف بزند. استقلال باید ابتدا تکلیف بدهی ها را مشخص می کرد و پس از آن در مورد بازگشت حرف می زد. البته در این مورد پس از اینکه در مورد چگونگی پرداخت مطالبات توافق حاصل شد، حرف به میان آمد.

آیا درنهایت باشگاه استقلال با استراماچونی به توافق رسیدند یا خیر. عابدی در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:

توافقات اولیه ای میان وکیل استراماچونی و استقلال انجام شد، که در مورد پرداخت بدهی‌های گذشته بود. بعد از اینکه در مورد مسائل مالی توافق شد، آقای سعادتمند که هواداران استقلال را دوست داشت، در مورد بازگشت حرف زده شد. در این زمان بچه سوم آقای استراماچونی به دنیا آمده بود و اگر من بودم، ترجیح می دادم در کشورم بماند ولی ایشان مایل به بازگشت بود و شرط و شروط‌های خود را مطرح کرد. ایشان حتی در این مورد صحبت کرد و شرط گذاشت که قرارداد برخی بازیکنان باید دوباره امضای شود؛ اینکه مبالغ قرارداد در چه زمانی پرداخت شود. استراماچونی تاکید داشت که مطالبات او از یک بانک ایرانی به یک بانک ایتالیایی با اسم باشگاه استقلال پرداخت شود. همه این مسائل مطرح شد. من تنها کاری که توانستم بکنم این بود که استقلال و استراماچونی را به هم رساندم و در ادامه آقای فدریکو به صورت مستقیم با آقای سعادتمند در ارتباط بود. اینکه حالا دوستان به ایران بازگشتند و مسئولان وزارت ورزش یا هر فرد دیگری نگذاشت آقای استراماچونی برگردد و اینکه چه اتفاقی افتاد را در جریانش نیستم؛ ولی خب متاسفم. واقعا حیف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی