فیلم درخشش لژیونر استقلالی مقابل قهرمان پیشین انگلیس در لیگ اروپا ؛ اخبار لژیونرها + سند


در دور پنجم مرجله گروهی لیگ اروپا، تیم زوریا اوکراین با تک گل اللهیار صیادمنش موفق به شکست لسترسیتی انگلیس شد. در این دیدار، صیادمنش در دقیقه 81 وارد زمین مسابقه شد و 3 دقیقه بعد، گل 3 امتیازی زوریا را به ثمر رساند. نوشته فیلم درخشش لژیونر استقلالی مقابل قهرمان پیشین انگلیس در لیگ اروپا ؛ اخبار لژیونرها + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

فیلم درخشش لژیونر استقلالی مقابل قهرمان پیشین انگلیس در لیگ اروپا ؛ اخبار لژیونرها + سند

گل 3 امتیازی اللهیار صیادمنش برای زوریا مقابل لسترسیتی قهرمان پیشین لیگ برتر انگلیس در لیگ اروپا تنها 3 دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه
نویسنده : چند رسانه ای خبرگزاری فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

فیلم درخشش لژیونر استقلالی مقابل قهرمان پیشین انگلیس در لیگ اروپا ؛ اخبار لژیونرها + سند

در دور پنجم مرجله گروهی لیگ اروپا، تیم زوریا اوکراین با تک گل اللهیار صیادمنش موفق به شکست لسترسیتی انگلیس شد. در این دیدار، صیادمنش در دقیقه ۸۱ وارد زمین مسابقه شد و ۳ دقیقه بعد، گل ۳ امتیازی زوریا را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، شب گذشته با گلزنی اللهیار صیادمنش ۱۹ ساله برای تیم زوریا اوکراین دنبال شد.

گروه G (اللهیار صیادمنش و کریم انصاری فرد)

در یکی از دیدارهای این گروه، زوریا اوکراین با یک گل از سد لسترسیتی انگلیس عبور کرد. تک گل زوریا را در این مسابقه، اللهیار صیادمنش ۳ دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه و در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه، آاک آتن یونان در حالی که کریم انصاری فرد را از دقیقه ۶۰ در ترکیب خود می دید، با نتیجه ۴-۲ مغلوب براگا پرتغال شد.

در جدول رده بندی این گروه، لسترسیتی و براگا با ۱۰ امتیاز صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت ها مسجل نموده اند و زوریا با ۶ و آاک آتن با ۳ امتیاز در رتبه های سوم و چهارم جدول رده بندی این گروه قرار گرفته اند و شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارند.

گروه J (علیرضا بیرانوند)

تیم رویال آنتورپ بلژیک در شب نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند، با نتیجه ۳-۱ از سد لودوگورتس بلغارستان گذشت تا با ۱۲ امتیاز و بالاتر از تاتنهام ۱۰ امتیازی، در صدر جدول این گروه قرار گیرد و صعودش را به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها قطعی کند.

گروه K (صادق محرمی)

در این گروه تیم دینامو زاگرب کرواسی در حضور ۹۰ دقیقه ای صادق محرمی با دو گل از سد میزبانش فاینورد هلند گذشت تا با کسب ۱۱ امتیاز صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی این رقابت ها قطعی کرده باشد.

گروه L (میلاد محمدی)

تیم خنت بلژیک در شبی که میلاد محمدی را به طور کامل در ترکیب داشت با نتیجه ۲-۱ مغلوب میزبان خود اسلووان لیبرچ جمهوری چک شد. در این دیدار، میلاد محمدی در دقیقه ۵۲ یک کارت زرد از سوی داور مسابقه دریافت کرد. خنت با این شکست، بدون کسب حتی یک امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفت و شانسی برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها را ندارد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات