آیت الله اعرافی درگذشت حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفت


آیت الله اعرافی درگذشت حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفت

شفقنا – مدیرحوزه های علمیه کشور در پیامی درگذشت استاد حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا متن پیام آیت الله اعرافی بدین شرح است: باسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون خبر ارتحال محقق ارجمند و مبلغ گرانقدر ابوالشهید آیت الله حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس)(طاب ثراه) موجب تأثر شد و برای حوزه های […]

آیت الله اعرافی درگذشت حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفتآیت الله اعرافی درگذشت حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفت

شفقنا – مدیرحوزه های علمیه کشور در پیامی درگذشت استاد حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس) را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا متن پیام آیت الله اعرافی بدین شرح است:

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال محقق ارجمند و مبلغ گرانقدر ابوالشهید آیت الله حاج شیخ جعفر الهادی‌‌ (خوشنویس)(طاب ثراه) موجب تأثر شد و برای حوزه های علمیه گران بود.
آن دانشمند وارسته و صبور و شکیبا سال ها صادقانه در راه تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری، ترویج و نشر فرهنگ و معارف اسلامی در داخل و خارج از کشور، تالیف آثار گرانقدر در زمینه های مختلف و ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی از جمله مدیریت مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم، مجاهدت مخلصانه نمود و پس از سال ها تحمل و رنج و مرارت ها به لقای الهی شتافت.
این مصیبت را به حوزه های علمیه، خانواده، دوستان و بازماندگان ایشان تسلیت گفته، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، غفران و ارتقای درجه و برای بازماندگان، صبر همراه با اجر الهی مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
(مدیر حوزه های علمیه)

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح