ستاره ایرانی باشگاه ساباییل : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می‌شود


ستاره ایرانی باشگاه ساباییل : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می‌شود

بختیار رحمانی که امسال برای ادامه کار خود به آذربایجان رفته اولین بازی اش را برای تیم ساباییل انجام داد. نوشته ستاره ایرانی باشگاه ساباییل : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می‌شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره ایرانی باشگاه ساباییل : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می‌شود

بختیار رحمانی : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می ‌شود
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰
ستاره ایرانی باشگاه ساباییل : در فوتبال آذربایجان هزینه‌های سنگین می‌شود

بختیار رحمانی که امسال برای ادامه کار خود به آذربایجان رفته اولین بازی اش را برای تیم ساباییل انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بختیار رحمانی اولین بازی اش را برای تیم جدیدش یعنی ساباییل انجام داد و به طور رسمی کارش را با این تیم استارت زد. او در این خصوص گفت:

واقعاً از حضور در اینجا لذت میبرم. به هرحال تیم‌های خیلی خوبی اینجا هستند و ما داریم با تیم‌هایی که در لیگ اروپا هستند رقابت می کنیم ، بازیکنان با کیفیتی اینجا هستند و هزینه های بسیار زیاد می شود. همه تلاش می کنند به لیگ اروپا بروند هرچند من تاکید می‌کنم که هم از لحاظ امکانات و هم به هرحال فوتبالی لیگ کاملا حرفه ای و سخت داریم ، واقعا چالش فوتبالی خیلی خوبی برای من است.

بختیار درباره تقابل با قره باغ عنوان کرد:

با قره باغ بازی کردیم و خیلی سخت بود. چندتا از بچه های اصلی کرونا گرفته بودند و با اینکه دستمان بسته بود توانستیم بازی درخشانی انجام دهیم. می توانستم بازی را ببریم اما همین که جلوی تیم قره‌باغ مساوی کردیم خودش خیلی خوب است، این تیم در بازی‌های آخر که انجام داده به حریفانش پنج ،شش گل زده زیرا بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و اکثر آن ها ملی پوش هستند ولی برای ما بازی خیلی خوبی بود و در بدترین حالت بازیکن ما ۱۲ کیلومتر دویده بود . بازی بسیار سختی بود و ما توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. ما خیلی موقعیت داشتیم که به خوبی از آن ها استفاده نکردیم . به خاطر قدرتمند بودن تیم حریف اکثراً مالکیت توپ برای آنها بود اما ما هم موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما نشد بازی را ببریم ولی در کل روز خوبی برای ما بود .

وی در خصوص اینکه بازی های لیگ برتر را می بیند یا خیر ادامه داد:

به آن صورت نه و فقط از طریق سایت ورزش ۳ نتایج را می‌بینم و اینکه تیم هایی که دوست دارم را حتما پیگیری می کنم تا ببینم چه اتفاقی برایشان خواهد افتاد.

این بازیکن در ادامه صحبت هایش عنوان کرد:

امیدوارم بچه‌هایی که در لیگ برتر با کیفیت هستند یک روز به لیگ آذربایجان بیایند و از نزدیک شاهد کیفیت خوب اینجا باشند و ببینند چقدر بازی کردن در این جا لذت بخش است .من خودم قطر هم بودم و خیلی از جاهای دنیا را دیدم ولی آذربایجان از لحاظ شرایط فوتبال کاملا اروپایی است.

هافبک سابق استقلال در خصوص اینکه به چند بازیکن ایرانی در لیگ آذربایجان وجود دارد گفت:

من فکر می‌کنم حدود ۵،۶ نفر باشیم، در تیم ما پیمان کشاورزی هم بازی می کند، ما در مقطعی در تراکتور با هم بودیم او اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است و من قلبا دوستش دارم و قطعاً در آینده بیشتر از او خواهید شنید.

رحمانی در پایان در خصوص با زی بعدی افزود:

به جز تیم قره‌باغ همه تیم ها در یک سطح هستند، هزینه های هنگفتی کردند و بازیکنان خوبی گرفتند اما تیم قره باغ با همه فرق دارد زیرا تیم دولت است و بازیکنان با کیفیت و با رقم بالا برای آن می‌آورند تا بتوانند نتیجه بگیرند، بازی بعدی ما با تیم کشله است، تیم های اینجا همه خوب هستند و دارند سخت می جنگند تا جایگاه بهتری به دست بیاورند و انشالله ما بتوانیم این بازی را ببریم زیرا خیلی برایمان خوب می شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی