آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره استقلال ؛ نگرانی های فکری افزایش یافت


آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره استقلال ؛ نگرانی های فکری افزایش یافت

استقلال چند روز پیش در هفته چهارم لیگ برتر برابر پیکان به تساوی بدون گل رضایت داد و این بازی برای کادر فنی استقلال با یک اتفاق بد همراه بود و آن هم مصدومیت مسعود ریگی بود. نوشته آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره استقلال ؛ نگرانی های فکری افزایش یافت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره استقلال ؛ نگرانی های فکری افزایش یافت

اضافه شدن مشکلات استقلال با مصدومیت بد موقع مسعود ریگی
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره استقلال ؛ نگرانی های فکری افزایش یافت

استقلال چند روز پیش در هفته چهارم لیگ برتر برابر پیکان به تساوی بدون گل رضایت داد و این بازی برای کادر فنی استقلال با یک اتفاق بد همراه بود و آن هم مصدومیت مسعود ریگی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریگی که در لیگ نوزدهم به همراه علی کریمی در میانه زمین یکی از مهره های تاثیر گذار در ترکیب استقلال بود در لیگ بیستم و بعد از جدایی علی کریمی از این تیم، نقش مهمی در خط هافبک استقلال ایفا می کرد اما مصدومیت این بازیکن از ناحیه کتف در بازی با پیکان معادلات کادر فنی آبی پوشان را در خط میانی بر هم زد.

ریگی در بازی با پیکان کتفش در رفت و راهی بیمارستان شد و در بیمارستان پزشکان کتف او را جا انداختند اما به دلیل شدت مصدومیت ریگی حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود و نمی‌تواند آبی ها را در مسابقات همراهی کند و این در حالیست که آبی ها در ۴ هفته ابتدایی لیگ بیستم زیر نظر محمود فکری نتیجه دلخواه هواداران را کسب نکرده اند و کادر فنی استقلال می داند که چیزی غیر از قهرمانی لیگ برتر نمی تواند رضایت هواداران میلیونی استقلال را جلب کند و مصدومیت بد موقع ریگی می تواند آبی های پایتخت را با مشکلات بیشتر روبرو کند.

البته این امکان هم وجود دارد بازیکنان دیگر استقلال در غیاب ریگی عملکرد خوبی در ترکیب داشته باشند و فکری مشکلی برای اجرای برنامه های فنی خود نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری