تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو لو رفت!


تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو لو رفت!

گجت نیوز انتظار می‌رود دو عضو خانواده Xiaomi Mi 11 طی هفته‌های آینده معرفی شوند. در همین راستا، تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو به بیرون درز کرده است. در وهله اول باید بگوییم که این تصاویر و مشخصات خانواده شیائومی می 11 پرو در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته و افشاگران سرشناس،... نوشته تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو لو رفت!...

انتظار می‌رود دو عضو خانواده Xiaomi Mi 11 طی هفته‌های آینده معرفی شوند. در همین راستا، تصاویر و مشخصات شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو به بیرون درز کرده است.

در وهله اول باید بگوییم که این تصاویر و مشخصات خانواده شیائومی می ۱۱ پرو در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته و افشاگران سرشناس، منبع آن‌ها نیستند؛ بنابراین شاید کاملا منطبق بر واقعیت نباشند.

مشخصات شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو

بر اساس اطلاعات لو رفته، هر دو گوشی مجهز به پنل‌ سوپر آمولد با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود. سایز دقیق صفحه نمایش ذکر نشده؛ ولی دوربین سلفی آن‌ها ۲۰ مگاپیکسلی توصیف شده است.

ظاهرا شیائومی می ۱۱ یک باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ کابلی ۵۰ وات و شارژ وایرلس ۳۰ وات خواهد داشت. باتری شیائومی می ۱۱ پرو اما کوچک‌تر خواهد بود؛ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از فست شارژ کابلی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات!

سخت افزار داخلی آن‌ها را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم LPPDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تشکیل خواهند داد. برای امنیت بایومتریک هم مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و فیس آنلاک دو-بُعدی خواهند بود.

برای مدل استاندارد، به احتمال وجود دوربین‌های اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم اشاره شده است. در سوی دیگر، مدل پرو می‌تواند مجهز به دوربین‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (OmniVision OV48C)، فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر باشد.

البته برخلاف ماژول دوربین مربع‌شکلی که در این تصاویر می‌بینیم، یک افشاگر مورد اعتماد (Digital Chat Station) مدعی چیدمان افقی دوربین‌ها شده است.

از دیگر مشخصات دو گوشی سری شیائومی می ۱۱ باید از اسپیکر دوگانه، فرستنده مادون قرمز، موتور خطی x-axis و NFC نام ببریم.

قیمت گوشی های سری Xiaomi Mi 11

قیمت شیائومی می ۱۱ با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ، معادل ۶۱۰ دلار ذکر شده است. بهای مدل پرو اما می‌تواند به حدود ۸۴۰ دلار برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود