استاندار خواستار کنترل شدیدتر مبادی ورودی مازندران شد


استاندار خواستار کنترل شدیدتر مبادی ورودی مازندران شد

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران اثرگذاری شرایط کرونایی استان‌های گیلان و گلستان را بر شرایط این استان بالا توصیف کرد و خواستار کنترل شدیدتر مبادی ورودی به مازندران در شهرستان‌های گلوگاه و رامسر شد.

رامسر مبدا ورودی خودروها و مسافران وگردشگران از استان گیلان و گلوگاه هم ورودی از استان گلستان به مازندران است.

طبق آخرین فهرست ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت کرونایی شهرستان گلوگاه در حال حاضر قرمز است و رامسر هم همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا در شهرستان تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر ضرورت نظارت جدی بر اجرای محدودیت های جامع و هوشمند کرونایی تاکید کرد و افزود : تبدیل وضعیت کرونایی استان از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن وضعیت نیست.

وی تاکید کرد : اگر چه اجرای محدودیت های جامع طی ۲ هفته گذشته تا حدودی از ایجاد بحران و شکل گیری موج سوم کرونا در استان جلوگیری کرد ، ولی خطر همچنان باقی است و مردم شرایط را عادی قلمداد نکنند و همچنان پروتکل ها را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونا در شهرستان های غربی مازندران نسبت به شرق استان ، در این هفته مردم نیز باید با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی این روند کاهشی را ادامه دهند.

وی از تمدید اعمال محدودیت های جامع کرونایی برای یک هفته دیگر خبر داد و افزود : انتظار است مردم فهیم مازندران با جدیت و تعامل در اجرای مصوبات کرونایی با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار مازندران رفتار برخی شهروندان در مقابله با کرونا را غیر قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: بالا بودن آمارهای کرونایی در برخی شهرها همچون آمل نتیجه رفتارها و مناسبات حاکم بر شهرستان است و مردم این مناطق باید رفتار خود را تغییر بدهند و خطر کرونا را جدی بگیرند.

حسین زادگان با تاکید بر این که بسیاری از مطب پزشکان در استان از مراکز پرخطر به شمار می روند ، بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا در این مطب ها تاکید کرد.

وی گفت : سوپرمارکت ها، نانوایی ها و بانک ها همچنان جزء مراکز پرخطر هستند و باید رعایت بیشتری در این مراکز صورت گیرد.

استاندار مازندران برای بررسی مسایل و مشکلات شهرستان های غرب استان به این منطقه سفر کرد. حسین زادگان صبح امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت رفع مشکل پایانه گل و گیاه عباس آباد در فرمانداری این شهرستان شرکت و سپس از رینگ شهری عباس آباد - نشتارود بازدید کرد.

همچنین نشست ستاد مقابله با کرونا مازندران به ریاست حسین زادگان عصر امروز در شهرستان تنکابن برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟