برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دلنوشته ایلام معرفی شدند


برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دلنوشته ایلام معرفی شدند

ایلام - ایرنا - 21 برگزیده نخستین جشنواره ملی دلنوشته با عنوان نگاه من، نیاز من در ایلام عصر پنجشنبه همزمان با روز جهانی معلولان معرفی شدند.

مدیرکل بهزیستی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: فراخوان این جشنواره اواخر آبان ماه در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان اعلام شد.

زهرا همتی با بیان اینکه این جشنواره با استقبال افراد دارای معلولیت از استان های کشور روبرو شد، ادامه داد: عمده شرکت کنندگان از استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی بودند.

وی گفت: پس از داوری آثار توسط خداداد ابراهیمی از نویسندگان برجسته استان در مجموع ۲۱ نفر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی برگزیدگان گروه کودک هشت تا ۱۲ سال را نفر اول نازنین زهرا حسومی از گلپایگان، نفر دوم محمدطه امیدیان از ایلام و نفرسوم امیرعلی غیاثوند از ایلام عنوان کرد.

وی گفت: برگزیدگان گروه نوجوان ۳ تا ١٧سال نفر اول معصومه مهاجری از گلپایگان، نفر دوم کیمیا بوجاریان از نجف آباد و نفر سوم سهراب محمد پور از شهرکرد هستند.

همتی برگزیدگان گروه جوان و میانسال ١٨سال به بالا را نفرات اول بصورت مشترک مهوین واحدی از ایلام و هلیا سعیدی از گلپایگان، نفرات دوم بصورت مشترک هانیه چراغی از ایلام و رضا اصلانی از آذربایجان غربی و نفرات سوم بصورت مشترک منیره اقبالی از ایلام و صبا سلطانی از قروه عنوان کرد.

وی گفت: همچنین احمد عزیزی دهبالایی از ایلام، ناهید گرایی از ایلام، خدابس رحمتی از ایلام، خدیجه قائدی از شهرکرد، حدیث زند از زنجان، مریم خوبرو از گلپایگان و گلشن ملکی از ایلام شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی برگزیدگان بخش ویژه کرونا این جشنواره را زهرا قنبری از هلیلان و حامد فرجی از ایلام عنوان کرد.

به گفته وی، این جشنواره با مشارکت حوزه معاونت توانبخشی و روابط عمومی این اداره کل برای نخستین دوره برگزار شد.

۱۳ آذرماه روز جهانی معلولان نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان