یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !


یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !

پس از دررفتن کتف مسعود ریگی در بازی با پیکان و حضور او در بیمارستان برای جا انداختن آن، امروز پزشک استقلال مدعی شد که ریگی باید یک هفته آتل ببندد و بنابراین به بازی با صنعت نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر نمی‌رسد. نوشته یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !

مهدی سیاه پوش پزشک استقلال : مسعود ریگی باید یک هفته آتل ببندد و به بازی با نفت آبادان نمی رسد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰
یک مصدوم دیگر به مصدومان استقلال اضافه شد !

پس از دررفتن کتف مسعود ریگی در بازی با پیکان و حضور او در بیمارستان برای جا انداختن آن، امروز پزشک استقلال مدعی شد که ریگی باید یک هفته آتل ببندد و بنابراین به بازی با صنعت نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر نمی‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ریگی هافبک مصدوم استقلال دیدار آینده تیمش را از دست داد.

مسعود ریگی که در جریان دیدار استقلال و پیکان در برخورد با فرزاد حاتمی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده، دوران نقاهت را سپری می کند و دیدار با نفت آبادان را از دست خواهد داد.

دکتر مهدی سیاه پوش پزشک استقلال درباره وضعیت ریگی بیان کرد:

به هرحال برخورد بین بازیکنان در طول بازی پیش می‌آید و مهم روند درمانی پس از مصدومیت است. ظاهرا فرزاد حاتمی از پشت با ریگی برخورد کرد و همین مسئله باعث دررفتگی کتف مسعود ریگی شد. چون عضلات بازیکنان در حین بازی دچار اسپاسم است، نمی‌توان آن لحظه کتف را جا انداخت چراکه این کار می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد:

به همین دلیل بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شفا یحیاییان شدیم و در طول مسیر با چند متخصص اورتپدی هم مشورت‌های پزشکی را انجام دادم. پس از رسیدن به بیمارستان، شخصا لباس اتاق عمل پوشیدم و در اتاق عمل کتف ریگی را جا انداختم. بعد از آن هم در کنار این بازیکن بودم و از او MRI گرفتیم و مشخص شد که خوشبختانه عمل موفق بوده و کتف این بازیکن به درستی جا افتاده است.

سیاه پوش در پایان افزود:

مسعود ریگی باید یک هفته آتل ببندد و سپس یک هفته فیزیوتراپی کند. البته او در این مدت می‌تواند تمرینات هوازی را پشت سر بگذارد. بنده از لحظه اول مصدومیت تا زمان ترخیص او از بیمارستان در کنارش بودم و خوشبختانه می‌توانم بگویم که او در حال حاضر مشکلی ندارد و اقدامات ذکر شده تنها برای مراقبت بیشتر و بازگشت هرچه قدرتمندانه‌تر این بازیکن به میادین صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی